۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اتصال تویسرکان به ایستگاه راه‌آهن اختصاص یافت
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اتصال تویسرکان به ایستگاه راه‌آهن اختصاص یافت

همدان - نماینده مردم تویسرکان در مجلس از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای اتصال تویسرکان به راه‌آهن خبر داد و گفت: پروژه سد خرم‌رود در ردیف بودجه قرار گرفت.

به گزارش بازار؛ مهدی مفتح با اشاره به اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد راه اتصال شهر تویسرکان به ایستگاه راه‌آهن باباکمال اظهار کرد: با انجام این پروژه دسترسی به ایستگاه تسهیل و تسریع می‌شود.

محمدمهدی مفتح با اشاره به اینکه پروژه سد خرم رود کاملا از ردیف بودجه خارج شده بود افزود: این پروژه پس از پیگیری‌های مستمر به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم در ردیف بودجه قرار گرفت و امروز شاهد عملیات اجرایی آن در روستای اشتران هستیم.

وی اهداف این پروژه را تامین آب برای مصارف فعالیت‌های صنعتی به میزان ۱.۵ میلیون متر مکعب، تامین مصارف شرب مراکز جمعیتی منطقه به میزان ۱.۳۲ میلیون متر مکعب، رها سازی نیاز زیست محیطی به میزان ۱.۰۴ میلیون متر مکعب و تامین حقابه‌های پایین دست به میزان ۳.۳ میلیون متر مکعب اعلام کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تاکید بر اینکه احداث سد خروم‌رود در حوزه‌های مختلف تحولی عظیم در این منطقه ایجاد خواهد کرد گفت: این سد از حیث فنی و کیفی سدی نمونه خواهد بود.

وی با تاکید بر انجام عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی موازی با پروژه سد، از پیگیری پروژه مسیر تویسرکان ـ گنجنامه به همدان خبر داد و تاکید کرد: با انجام این دو پروژه ضمن افزایش توریست و گردشگری، بستر برای اشتغال و رونق اقتصادی هم در منطقه فراهم خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۹٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha