۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
افزایش ۳ درصدی حقوق کارمندان دولت با تورم ۴۰ درصدی ظلم است
نماینده مردم نیشابور در مجلس:

افزایش ۳ درصدی حقوق کارمندان دولت با تورم ۴۰ درصدی ظلم است

ارکانی، نماینده مردم نیشابور با اشاره به افزایش سه درصدی حقوق کارکنان دولت با تورم ۴۰ درصد و به ویژه بعد از حذف ارز ترجیحی ظلم است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احسان ارکانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: عدم رعایت قانون در انتصابات توسط استاندار خراسان رضوی به ویژه معاونت عمرانی و تأکید استاندار بر اخذ جمعیت یاران در شهرستان‌ها برای انتصاب فرمانداران مصداق بارز دخالت در انتصابات است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر بهداشت و درمان افزود: جذب و استخدام نیروهای طرحی علوم پزشکی نیشابور و فوق‌العاده ویژه کادر درمان را درخواست دارم. همچنین از وزارت کشور درخواست ارتقاء بخش‌های این حوزه انتخابیه به شهرستان و ایجاد استان خراسان مرکزی با مرکزیت نیشابور را تقاضا دارم.

وی در ادامه یادآور شد: حقوق کارکنان دولت صرفاً ۳ درصد به اضافه ۵۳۰ هزار تومان در سال آینده افزایش می‌یابد که این ظلم به کارمندان دولت با تورم ۴۰ درصدی و به ویژه بعد از حذف ارز ترجیحی است.

ارکانی ادامه داد: از سوی دیگر تصویب فوق‌العاده خاص کارکنان قضائیه را طبق ماده ۱۳۰ و توجه به میراث فرهنگی نیشابور را از وزیر گردشگری تقاضا دارم.

کد خبر: ۱۲۹٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha