۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
تذکر وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی
در خصوص تعیین کف قیمت بلیت هواپیما صورت گرفت

تذکر وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی

یک مقام مسئول از تذکر جدی وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تعیین کف قیمت بلیت هواپیما خبر داد و گفت: وزیر راه از محمدی‌بخش خواسته این رویه اصلاح شود.

به گزارش بازار، یک مقام مسئول در گفتگو با رسانه ملی گفت: بدنبال موضع‌گیری حمایتی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از موضوع کف قیمت فروش بلیت هواپیماها، آقای رستمی قاسمی در حاشیه جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تذکر داده و گفته شما باید مدافع منافع مردم باشید و جایگاه شما حمایت از منافع ایرلاین‌ها نیست بلکه باید از منافع مردم دفاع کنید.

وی افزود: وزیر راه به کاپیتان محمدی‌بخش گفته این رویه باید اصلاح شود و رقابت واقعی به بازار فروش بلیت هواپیما بازگردد و این که کف قیمتی برای فروش بلیت در نظر گرفته شود هم خلاف قانون و هم خلاف منافع مردم است.

این منبع آگاه گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به وزیر راه گفته این سخن من بخاطر جلوگیری از رقابت مضره و دامپینگی بوده که توسط چارتر کننده‌ها اتفاق افتاده و آن‌ها قصد زمین زدن شرکت‌های هواپیمایی و مجبور کردن آن‌ها به پیش فروش بلیت این شرکت‌ها را دارند، اما وزیر راه در پاسخ به این مطلب تاکید کرده: شما نباید بخاطر منفعت چند شرکت یا چارتر کننده، معیشت مردم و زندگی آن‌ها را تحت الشعاع قرار دهید.

کد خبر: ۱۲۹٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha