۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
۹۸۲ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های صنعتی استان سمنان پرداخت شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۹۸۲ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های صنعتی استان سمنان پرداخت شد

سمنان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: سال گذشته ۹۸۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ و اعتبارات رونق تولید به شرکت‌های صنعتی تحت پوشش شهرک‌ها پرداخت شد.

حسن آل‌بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی در راستای ایجاد رونق تولیدات ملی مهم‌ترین رویکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است، اظهار داشت: طی یک سال گذشته ۹۸۲ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات رونق تولید و تبصره ۱۸ به واحدهای تولیدی تحت پوشش این شرکت پرداخت شد.

وی بابیان اینکه سال گذشته با حمایت از کلینیک‌های صنعتی، خوشه‌های صنعتی و استارتاپ‌ها برنامه عملیاتی پیش‌بینی‌شده در این حوزه محقق شد، افزود: در این مدت ۲۴۷ قرار داد با مساحت ۱۰۳ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی استان منعقدشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه سال گذشته علیرغم تشدید تحریم‌های ظالمانه‌ استکبار و مشکلات و تبعات اقتصادی ناشی از آن در حوزه‌ ارز و مبادلات بانکی، در آمار تولید شاهد افزایش نسبی بودیم، تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی استان درزمینه سرمایه‌گذاری صنعتی وضعیت مطلوبی دارد و جزو در رتبه‌های برتر استان‌های صنعتی کشور قرار گرفته است.

آل‌بویه همچنین این موفقیت را مدیون تلاش کم‌نظیر تولیدکنندگان دانست و گفت: تدبیر و پیگیری مسئولان ارشد استان در پیگیری و پایش بر خط مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران این حوزه در ستاد تسهیل، ستاد حمایت قضایی و شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز در این راستا نقش بسزایی ایفا کرد.

کد خبر: ۱۲٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha