۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
 دستفروشان و کارگران مازندران مشمول کارت های خرید اضطراری هستند
مدیرکل تعاون مازندران:

دستفروشان و کارگران مازندران مشمول کارت های خرید اضطراری هستند

ساری - مدیرکل تعاون مازندران گفت: دستفروشان و رانندگان و کارگران فصلی در استان مشمول دریافت کارت های خرید اضطراری هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، کامران اصغری پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام جزئیات اعطای کارت اعتباری خرید اضطراری به خانوارهای آسیب پذیر اظهار داشت: این طرح یکی از برنامه های حمایتی دولت به اقشاری است که بر اثر شیوع کرونا کسب و کارشان را از دست داده اند.

وی با اظهار اینکه افرادی که درآمدی ثابتی ندارند، نظیر رانندگان تاکسی، خودروهای حمل و نقل عمومی، کارگران فصلی و دستفروشان شامل طرح کارت اعتباری خرید اضطراری می شوند، افزود: این افراد از طریق سامانه اطلاعات رفاه ایرانیان شناسایی و برای دریافت کارت اعتباری خرید به بانک های عامل معرفی می شوند.

اصغری با اظهار اینکه بانک ها وظیفه دارند ظرف ۴۸ ساعت کارهای خرید اضطراری را به مشمولان معرفی شده ارائه دهند، افزود: اعتبار کارت های خرید برای خانوارهای یک نفر یک میلیون، دو نفره و بیشتر دو میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن با دوره تنفس سه ماه ۲۷ ماه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران سود اقساط را ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت را ۲۴ ماهی بیان کرد و افزود: این کارت ها برای خرید کالاهای اساسی در فروشگاه های کشور اعتبار دارد و لازم نیست افراد برای دریافت آن به ادارات تعاون یا دیگر دستگاه ها مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۲٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha