۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی پرداخت می شود
رئیس بنیاد مسکن کشور:

۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی پرداخت می شود

ایلام- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: هم اکنون ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره برای ساخت مسکن روستایی پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر نیکزاد ظهر روز سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: برای ساخت هر واحد مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان وام کم بهره و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به افراد واجد شرایط اختصاص می یابد.

وی گفت: انجام تمامی زیرساخت‌های خدماتی به عهده دولت و مردم تنها حق انشعابات را پرداخت می کنند.

رئیس بنیاد مسکن کشور اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خود را موظف می داند که در راستای محرومیت زدایی اقداماتی را انجام دهد.

نیکزاد افزود: چگونگی ساخت مدرسه در یکی از روستای هلیلان، بررسی تکمیل جاده روستایی و همچنین بررسی روند اجرایی پروژه اقدام ملی مسکن از ضرورت های انجام این سفر بود.

استاندار ایلام مهم ترین هدف اجرای نهضت ملی مسکن را محرومیت زدایی عنوان کرد و گفت: این طرح موجب خانه دار شدن بسیاری از خانوارهای شهری و روستایی کم برخوردار و محروم جامعه می شود.

حسن بهرام نیا افزود: جغرافیای ایلام در مقایسه با دیگر استان ها به واسطه نبود زیرساخت ها، جنگ تحمیلی و سایر عوامل محرومیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان پایلوت محرومیت زدایی هستند که نیاز است در این حوزه به ایلام توجه ویژه ای شود.

بهرام نیا اضافه کرد: بنیاد مسکن در بهسازی نقاط روستایی، تکمیل طرح هادی و ایجاد مسکن روستایی جهادی عمل کرده است که امیدوارم این تلاش ها در نهضت ملی مسکن نیز تداوم یابد.

کد خبر: ۱۲۸٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha