۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
تجارت مرزی در کرمانشاه را توسعه می‌دهیم/ لزوم تسریع در طرح سامانه گرمسیری
وزیر کشور:

تجارت مرزی در کرمانشاه را توسعه می‌دهیم/ لزوم تسریع در طرح سامانه گرمسیری

کرمانشاه- وزیر کشور با اشاره به برنامه دولت برای تجارت مرزی در کرمانشاه، گفت: تسریع در طرح سامانه گرمسیری استان کرمانشاه ضروری است.

به گزارش بازار، احمد وحیدی ظهر دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید و قدیم کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات فراوانی برای توسعه و رفع مشکلات استان کرمانشاه باید انجام شود، افزود: استان کرمانشاه ظرفیت‌های فراوانی برای رشد و توسعه دارد.

وی از مرزهای استان کرمانشاه به عنوان یک ظرفیت مهم برای حرکت در مسیر توسعه اقتصادی یاد کرد و بیان کرد: مهمترین مشکل استان کرمانشاه بیکاری است که باید با همکاری و تلاش همه حل شود.

وی به وجود بازارچه‌های مرزی در استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: باید تجارت و صادرات در این استان بیشتر رونق بگیرد، استاندار جدید باید توسعه تجارت و معیشت مرزنشینان را مد نظر قرار دهد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه طرح گرمسیری برای بهره‌برداری کامل نیازمند توجه است اظهار داشت: استان کرمانشاه از نظر گردشگری هم ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید از این قابلیت‌ها برای رفع مشکل بیکاری بهره برد.

وی اشتغال را از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم نام برد و گفت: باید فصل جدیدی از اقدامات با اتحاد و یکصدایی در استان کرمانشاه ایجاد شود.

وحیدی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ اختیارات خوبی به استانداری‌ها داده شده است گفت: بخشی از این اختیارات در حوزه استاندار برای حرکت در مسیر توسعه است.

در پایان این مراسم با اعطای حکم بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار جدید کرمانشاه معرفی و از خدمات هوشنگ بازوند استاندار سابق قدردانی شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha