۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
۱۶۰۰ واحد صنفی در زاهدان بازدید شد/ پلمب واحدهای متخلف
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان:

۱۶۰۰ واحد صنفی در زاهدان بازدید شد/ پلمب واحدهای متخلف

زاهدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و در پی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی صنوف غیر حساس و مکان‌های پرتجمع تاکنون بیش‌ از یک هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در مرکز استان بازدید شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی اظهار داشت: در پی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی صنوف غیر حساس و مکان‌های پرتجمع، گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت، مرکز بهداشت و پلیس اماکن نیروی انتظامی به صورت روزانه از صبح تا شامگاه ادامه دارد.

وی گفت: برای بار اول یا در صورتی که شخص نسبت به انجام مقررات بی‌اطلاع باشد سعی در تذکر و ارشاد بوده و در صورت تکرار یا بی‌توجهی مکان مورد نظر پلمب می‌شود که در مدت یاد شده ۴۸ واحد صنفی در زاهدان پلمب و از ادامه فعالیت شان جلوگیری به عمل آمده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: برخی از واحدهای صنفی پشت درهای بسته یا به صورت نیمه باز اقدام به فعالیت می‌کنند که این سودجویان با برخورد شدید روبرو خواهند شد.

وی بیان کرد: افتخار همکارانم این است که خود را در معرض آسیب قرار دهند اما نگذراند به سلامتی و جان مردم خدشه‌ای وارد شود زیرا اشخاصی که به قانون پایبند نیستند به سلامت خود نیز توجهی ندارند.

میرزایی با دعوت از هم استانی‌ها به ماندن در خانه، گفت: از تمام مردم فهیم و مومن سیستان و بلوچستان درخواست دارم که حتی الامکان نسبت به تهیه ارزاق ضروری اقدام کنند.

کد خبر: ۱۲٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha