آلمان، تلگرام را تهدید به جریمه کرد

آلمان، تلگرام را تهدید به جریمه کرد

وزیر دادگستری آلمان به دلیل انتشار محتوای مجرمانه از طریق پیام رسان تلگرام، مسئولان این شبکه اجتماعی را به پرداخت جریمه تهدید کرد.

به گزارش بازار، وزیر دادگستری آلمان به دلیل انتشار محتوای مجرمانه از طریق پیام رسان تلگرام، مسئولان این شبکه اجتماعی را به پرداخت جریمه تهدید کرد.

در پی ارسال صدها پیام تهدید به قتل از طریق تلگرام برای مقامات آلمانی از جمله اولاف شُلتس صدر اعظم، مقامات منطقه‌ای، پزشکان و مسئولانی که در حوزه اقدامات کرونایی فعال هستند، مارکو بوشمان وزیر دادگستری آلمان تاکید کرد: پیام رسان تلگرام باید نماینده‌ای را در آلمان برای ایجاد ساز و کار نظارت بر محتوای مجرمانه معرفی کند. در این زمینه به طور مستمر با مقامات کشور امارات که مقر تلگرام در آن قرار دارد در ارتباطیم و در صورتیکه تلاش‌ها برای دادن اخطار به تلگرام با شکست مواجه شود، جریمه پولی علیه گردانندگان این پیام رسان وضع می‌شود.

بر اساس مصوبه مجلس فدرال آلمان پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در صورتیکه به اخطارها در مورد محتوای مجرمانه توجهی نکنند، از ۵ تا ۵۰ میلیون یورو جریمه می‌شوند.

با توجه به اینکه تلگرام در آلمان دارای دفتر نمایندگی نیست، مقامات این کشور در پی تهدید مسئولان به قتل از طریق این پیام رسان، در حال رایزنی با مقامات اماراتی هستند تا از انتشار محتواهای مجرمانه از طریق آن جلوگیری کنند.

کد خبر: ۱۲۸٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha