۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است

محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار متقاضی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند با خانواده‌هایشان شرایط‌شان در دست بررسی است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام اینکه از امروز ساعت ۱۲ ثبت‌نام مجردان بالای ۲۳ سال در سامانه نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود، گفت: ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن در سامانه نهضت ملی تا یکماه ادامه دارد و ۲۰ بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام مجردان در سامانه است.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: بعد از ثبت‌نام نتایج پالایش اعلام خواهد شد و افرادی که واجد شرایط باشند سایر مراحل استعلام و بررسی مدارک را مانند سایر گروه‌ها طی خواهند کرد. اطلاعات و شیوه‌نامه‌ای نیز تنظیم شده است که این دسته از متقاضیان باید با رعایت آنها نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

محمودزاده تصریح کرد: چنانچه مجردان بالای ۲۳ سال واجد شرایط شرکت در نهضت ملی مسکن باشند وارد مراحل ثبت‌نام خواهند شد.

وی در خصوص پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که ثبت‌نام را در سامانه انجام داده و مهلت دو ماهه آنها نیز به اتمام رسیده است، توضیح داد: پالایش‌ها در ستاد وزارتخانه انجام شده است. بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار متقاضی که ثبت‌نام کردند با خانواده‌هایشان شرایط‌شان در دست بررسی است.

محمودزاده ادامه داد: سه شرط فرم ج، سابقه مالکیت، تاهل و یا سرپرست خانوار بودن انجام شده است. برای کنترل شرط چهارم که سابقه سکونت است اطلاعات متقاضیان به کارتابل استان‌ها ارجاع شده است و استان‌ها در حال بررسی این شرط هستند که نتایج بعد از بررسی اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      4 2
      من دوماه ثبت نام کردم هنوزخبری نیست بلاتکلیف هستم
    • ناشناس IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
      1 0
      به سامانه مراجعه کنین،اگر مدارک روبارگذاری نکنین رد درخواست میشین.