۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
تبیین استراتژی ۲ ساله برای ارتقای عملکرد بانک ملی ایران

تبیین استراتژی ۲ ساله برای ارتقای عملکرد بانک ملی ایران

مدرعامل بانک ملی ایران در همایش سراسری عملکرد شعب این بانک منتهی به آذر ماه ۱۴۰۰ به تبیین استراتژی دوساله این بانک پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، فرزاد فرزین مدیر عامل بانک در این همایش که اعضای هیات مدیره، هیات عامل و سایر مدیران بانک حضور داشتند، با قدردانی از کارکنان بانک ملی ایران برای اجرای طرح تلاش ملی گفت: همکاران صف و ستاد تلاش گسترده ای کردند تا اهداف این طرح محقق شود.

فرزین گفت: یکی از محورهای مهم استراتژی دو ساله بانک ملی ایران، پشتیبانی از کسب و کارهای مولد و اشتغالزا در کشور است. این کار باید بر اساس آمایش سرزمینی و مزیت های هر منطقه از کشور صورت گیرد.

وی اظهار داشت :دسترسی آحاد جامعه به خدمات مالی ضروری است، بنابراین بانک ملی ایران وظیفه دارد تا به تامین مالی مشاغل کوچک و به خصوص مشاغل خانگی بپردازد.

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود:حوزه ارزی نقطه قوت بانک ملی ایران است و باید تقویت شود. بانک ملی ایران به خاطر وجود شبکه خارجی بسیار خوب و تعدد شعب ارزی داخل کشور می تواند در بخش ارزی، ارزش افزوده زیادی کسب کند.

فرزین با اعلام مخالفت با تعطیلی شعب بانک در برخی نقاط کشور گفت:این بانک، ملی است و باید به همه آحاد کشور خدمات رسانی نماید.

وی افزود:وجود شعب در نقاط مختلف کشور، نه تنها تهدید نیست بلکه فرصت است و باید از این فرصت در راستای ارتقای عملکرد بانک بهره برداری شود.

وی با اشاره به اهمیت تعالی سرمایه انسانی در بانک ملی ایران گفت:باید سامانه ای راه اندازی شود تا هر فردی که در مجموعه بانک ملی ایران احساس کرد توانایی دارد تا مدیر شعبه شود، تقاضای خود را در سامانه ثبت کند و از آن طریق مورد ارزیابی قرار گیرد. باید اجازه داده شود تا همه در بانک این احساس را داشته باشند که می توانند بر اساس شایستگی های حرفه ای شان ارتقا پیدا کنند.

مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر افزایش نقش ادارات امور شعب بانک ملی ایران گفت:در راستای چابک سازی بانک باید از تمرکز تصمیم گیری در ستاد کاسته شود و اختیارات بیشتری به استان ها تفویض شود. کاری که ستاد در این باره باید انجام دهد، پایش نتایج اختیاراتی است که به استان ها تفویض شده است.

فرزین با تاکید بر توسعه بانک کارگشایی گفت: بانک ملی ایران وظیفه مهمی در تامین مالی طبقات پایین جامعه دارد. در این راستا ضروری است تا با تغییر ساختار در بانک کارگشایی، این نقش حمایتی توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد:اعتبار سنجی مهمترین وظیفه یک بانک در پایش بهینه منابع است. بنابراین در راستای تقویت اعتبار سنجی در بانک ملی ایران، اقدامات اساسی انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۸٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha