۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
۱۷ شعبه بانک رفاه در استان سمنان فعالیت می‌کنند/ راه‌اندازی شعبه بانک رفاه در میامی
مدیر امور شعب بانک رفاه استان سمنان:

۱۷ شعبه بانک رفاه در استان سمنان فعالیت می‌کنند/ راه‌اندازی شعبه بانک رفاه در میامی

سمنان – مدیر امور شعب بانک رفاه استان سمنان با اشاره به اینکه ۱۷ شعبه از این بانک در استان فعالیت می‌کند، گفت: راه‌اندازی شعبه میامی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میر معینی ظهر دوشنبه در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بانک رفاه در حال حاضر در سراسر استان ۱۷ شعبه فعال دارد، اظهار داشت: در مجموع ۱۵۰ نفر کارمند در شعب بانک رفاه مشغول به کار هستند.

وی بابیان اینکه میامی فاقد شعبه بانک رفاه است، افزود: برای راه‌اندازی نخستین شعبه بانک رفاه در این شهرستان پیگیری می‌شود و به‌زودی با تأمین زیرساخت‌های لازم پروژه احداث ساختمان بانک رفاه در این شهرستان آغاز می‌شود.

مدیر شعب بانک رفاه استان سمنان با اشاره به اینکه این بانک ۹ سال پیاپی در ارزیابی سیستم بانکی و بیمه‌ها، در خصوص رضایتمندی مشتریان و مشتری مداری، توانسته رتبه‌های شاخص را به خود اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: در حوزه مباحث و موارد ارزی، بانک رفاه در حال حاضر بعد از بانک کشاورزی، رتبه دوم را در ارائه خدمات متنوع به خود اختصاص داده است.

میر معینی بابیان اینکه تقویت ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت ازجمله رویکردهای مهم این بانک برای جذب مشتری است، یادآور شد: در این مدت افتخارات خوبی از سوی بانک رفاه با حمایت همه‌جانبه مسئولان دولت و اعتماد مردم به ثبت رسانده است.

کد خبر: ۱٬۲۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha