۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
درآمدزایی از بازار ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه گذاری!
بازار گزارش می دهد؛

درآمدزایی از بازار ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه گذاری!

برای بهره مندی از سود بازار ارزهای دیجیتال و آشنایی بیشتر با مولفه های تعیین کننده در این بازار، حتما لازم نیست در آن سرمایه گذاری کنید، بلکه می توان به صورت رایگان نیز از این بازار درآمدزایی کرد.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: امروزه راه های مختلفی برای درآمدزایی بر اساس سبک های نوین ایجاد شده که از جمله می توان می توان به بازار فارکس، ارزهای دیجیتال و بسیاری از بازارهای این چنینی اشاره کرد. اما طبیعتا هر بازاری، به ویژه اگر آشنایی لازم را با آن نداشته باشید، از ریسک بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از سرمایه گذاران از ورود به این بازارها، علیرغم سود سرشار آنها پرهیز می کنند.

اما لازم است بدانیم، هرچند نمی توان مدعی شد که می توان به صورت رایگان از برخی امکانات این بازارهای نوین برای درآمدزایی کلان استفاده کرد، اما اگر مبتدی هستید و حتی سرمایه لازم برای ورود به بازار را ندارید، می توانید از این قابلیت های رایگان برای درآمدزایی استفاده کنید. عمده این منابع رایگان درآمدزایی نیز در بازار کریپتو یا همان ارزهای دیجیتال نهفته است و بسیاری از ما اطلاعی در مورد موضوع نداریم.

با فعالیت در سرویس های رایگان امتیاز گیری، علاوه بر درآمدزایی، می توانید با کلیات بازار ارزهای دیجیتال و نحوه فعالیت در آنها نیز تا حد زیادی آشنا شوید.

Lunar Crush، تجربه درآمدزایی رایگان در کنار آموزش کار با ارزهای دیجیتال

«لونار کراش» از زیر مجموعه های شبکه ارزی زیلیکا است که از جمله ارزهای معروف و دارای بلاک چین اختصاصی بازار کریپتو محسوب می شود. همانطور که میدانیم، ارزهای دیجیتال هر کدام دارای نقشه راه و وایت پیپر هستند که کارویژه و اهداف آنها را تبیین و تعریف میکند.

لونار کراش، در حقیقت شبکه ای است که برای سنجش افکار عمومی در خصوص بازار ارزهای دیجیتال تاسیس شده و روزانه نسبت به نظرسنجی در خصوص هر ارز، به صورت جداگانه اقدام می کند تا کاربران بتوانند با توجه به افکار عمومی به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه های اصلی در تعیین روند بازار برای هر ارز، نسبت به تصمیم گیری برای خرید یا فروش آن ارز اقدام نمایند.

درآمدزایی از بازار ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه گذاری!

با این حساب، با فعالیت در شبکه لونار کراش، علاوه بر آگاهی پیدا کردن در خصوص نظرات مختلف جامعه فعال در بازار این ارزها، بابت شرکت در نظر سنجی لونار کراش و پاسخ به سوالات چهار گزینه ای آن، به صورت روزانه امتیاز گیری می کنید و در پایان هر شبانه روز (حدود ساعت ۳:۳۰ نیمه شب به وقت ایران) این امتیازات به ارز لونار تبدیل شده و به حساب کاربری شما واریز خواهد شد.

با جمع آوری ۳۵ توکن لونار، می توانید نسبت به برداشت آن اقام نموده و آن را از طریق صرافی، به دلار تتر یا همان USDT تبدیل نمایید. صرافی های متعددی نیز برای این کار وجود دارند که البته همه آنها اجازه دسترسی به کاربران ایرانی را فراهم نمی کنند. اما برای تبدیل توکن های لونار خود می توانید از صرافی معتبر سنگاپوری MEXC استفاده کنید که علاوه بر عدم ایجاد مشکل برای کاربران ایرانی، دارای قابلیت تنظیم منوی فارسی نیز می باشد.

نحوه کار با Lunar Crush

کار با لونار بسیار ساده است. به محض ورود به سایت باید نسبت به ثبت ایمیل خود در آن اقدام نمایید. پس از آن، یک ایمیل تایید برای شما ارسال خواهد شد که با کلیک روی لینک موجود در ایمیل، مجددا به سمت سایت هدایت خواهید شد و به همین سادگی حساب کاربری خود را ایجاد کرده اید.

هر روز با ورود به بخض dashboard، ۵ سوال برای شما ارسال خواهد شد که با پاسخ به آنها می توانید ۵ امتیاز دریافت کنید. پس از پایخ به این سوالات به بخش Feeding خواهید رفت و در آنجا به ۲۰ سوال دیگر پاسخ خواهید داد. همچنین می توانید با کلیک بر روی هر ارز یا influencer نسبت به ثبت نظر خود در خصوص آن اقدام نموده و سقف ۳۰ امتیار روزانه نظرسنجی خود را دریافت نمایید.

تقریبا کار تمام است و تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که روزانه باید ۶۰ دقیقه آی پی شما در سایت حضور داشته باشد تا بتوانید سقف امتیار حضور در سایت را نیز بگیرید.

البته می توانید پس از اتمام فرآیند جمع آوری ۳۵ توکن لونار، آن را برداشت نکنید تا به مرحله بعد که مساوی است با کسب امتیار بیشتر، راه پیدا کنید. برای ورود به مرحله دوم، نیازمند ۳۰ لونار و مرحله سوم نیز ۱۰۰ لونار هستید.

کد خبر: ۱۲۸٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha