۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
سود سهام عدالت باید از طریق مجامع استانی توزیع شود
رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت:

سود سهام عدالت باید از طریق مجامع استانی توزیع شود

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور با اشاره به اینکه سود سهام عدالت باید در بانک های استانی گردش داشته باشد، گفت: سود سهام عدالت باید از طریق مجامع استانی توزیع شود.

عسگر توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه شمار زیادی از سهامداران تقاضای تغییر شماره حساب دریافت سود سهام عدالت را دارند، اظهار داشت: به دلیل بسته بودن سامانه در حال حاضر امکان تغییر شماره حساب وجود ندارد در حالی که این حق طبیعی مردم است و باید نسبت به آن اقدام شود.

وی اظهار داشت: در حال پیگیری واریز سود سهام عدالت مربوط به سال جاری هستیم و قرار بود این سود به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شود که با واکنش و مخالفت جدی نمایندگان مجلس روبرو شده است.

وی با عنوان اینکه سود سهام عدالت باید از طریق مجامع استانی توزیع شود، گفت: سود سهام عدالت باید در بانک های استانی چرخش داده شود و واریز به حساب سپرده گذاری مرکزی از دستور شورای عالی بورس خارج شده است.

توکلی با بیان اینکه دریافت کد بورسی حداقل ۱۰ هزار تومان هزینه دارد، گفت: متاسفانه برخی کارگزاری ها تا ۸۰ هزار تومان از مردم و متقاضی وجه دریافت کردند که قانونی نیست.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور فعالیت و نظارت بر کارگزاری ها را امری الزامی دانست و گفت: بسیاری از کارگزاری ها پول های مردم را گرفتند و پاسخگو نیستند.

کد خبر: ۱۲۸٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha