۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
 بیشترین تخلفات صنفی در قم مربوط به داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی است
در گفت وگو با بازار مطرح شد؛

بیشترین تخلفات صنفی در قم مربوط به داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی است

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به نظارت دقیق بر واحدهای صنفی در قم پس از شیوع کرونا، گفت: داروخانه‌ها، مراکز فروش تجهیزات پزشکی و صوف مربوط به آرد و نان بیشترین تخلفات صنفی در قم را دارند.

محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان اتاق اصناف و سازمان تعزیرات همزمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در قم خبر داد و گفت: واحدهای صنفی متخلف پس از اخطار به مدت ۳۰ روز پلمب می‌شوند.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی که در این بازرسی‌ها پلمب شدند به تفکیک نوع فعالیتی که انجام می‌دهند عبارتند از صنوف مربوط به دخانیات، آرایشگاه‌ها، قنادی‌ها، فروش پوشاک هم‌چنین فروش پروتئین، لوازم یدکی، آبمیوه، موبایل و دفاتر معاملات املاک که در ابتدا به آن‌ها تذکر داده شد و پس از تداوم فعالیت پلمب شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به نظارت سازمان صمت بر فعالیت داروخانه‌ها و هم‌چنین مراکز فروش تجهیزات پزشکی در قم، بیان کرد: سازمان صمت پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، نظارت بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی را تشدید کرده است.

توزیع نزدیک به ۸۰۰ تن سیب و پرتقال در قم

وی با بیان اینکه اتاق اصناف قم در نظارت بر واحدهای صنفی نقش فعالی دارد، گفت: این مرکز همچنین در ایام تعطیلات نوروز در عرضه میوه تنظیم بازار شب عید نیز فعال بود که در این زمینه ۲۶۰ تن سیب و ۵۳۳ تن پرتقال تنظیم بازار بین مردم توزیع شد.

سیجانی اظهار داشت: بیشترین حجم پرونده‌های تشکیل یافته در اتاق اصناف قم طی هفته‌های گذشته در حوزه داروخانه‌ها، مراکز فروش تجهیزات پزشکی، فروش آرد و نان و هم‌چنین شکر و روغن و میوه، پوشاک، خشکبار و جایگاه‌های «سی ان جی» و «ال پی جی» بوده است.

وی در ادامه تأکید کرد: بازرس مقیم در واحدهای تولیدی مواد ضد عفونی کننده مستقر هستند و با توجه به حساسیت و خطرناک بودن ویروس کوید ۱۹ واحدهای صنفی غیر ضروری طی گشت در ابتدا اخطار و در صورت تخلف پلمب می‌شوند.

کد خبر: ۱۲٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha