۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
افزایش فروش نفت با درایت رئیس‌جمهور و دولت ایجاد شده است
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

افزایش فروش نفت با درایت رئیس‌جمهور و دولت ایجاد شده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: با درایت و روحیه پرکار رئیس‌جمهوری و دولت شاهد افزایش فروش نفت، بهبود منابع ارزی و توسعه روابط و تبادلات تجاری با کشورهای همسایه هستیم.

به گزارش بازار، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: دولت انقلابی حمایت از اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کارکنان دولت را در دستور کار دارد.

وی افزود: دولت وضع موجود را مطلوب نمی‌داند و با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی می‌کوشد شرایط بهتری بر کشور حاکم شود که در نخستین گام مهم برای ریل‌گذاری جدید، لایحه بودجه ۱۴۰۱ به‌عنوان مهم‌ترین سند مالی یکساله به مجلس تقدیم شده و نمایندگان در حال بررسی آن هستند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: با تعامل خوب مجلس و دولت و با توجه به تصویب کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق، انتظار است این بودجه روز یکشنبه (۱۹ دی‌ماه) در صحن مجلس هم تصویب شود و اصلاح ساختار بودجه کلید بخورد و تغییر به نفع مردم آغاز شود.

حسینی گفت: به فضل الهی با درایت و روحیه پرکار رئیس‌جمهوری و دولت شاهد افزایش فروش نفت، بهبود منابع ارزی و توسعه روابط و تبادلات تجاری با همسایگان و کشورهای عضو سازمان شانگهای هستیم که نوید بخش شرایطی بهتر برای کشور است.

کد خبر: ۱۲۸٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha