۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
ارتباط دو جانبه و مستمر علم و صنعت در آذربایجان شرقی ضروری است
رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

ارتباط دو جانبه و مستمر علم و صنعت در آذربایجان شرقی ضروری است

تبریز- رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به ضرورت بررسی علمی لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: ارتباط دو جانبه و مستمر علم و صنعت در آذربایجان شرقی ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، اولین جلسه بحث و بررسی مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی تبریز عصر امروز با موضوع بررسی علمی لایحه بودجه ۱۴۰۱ و مزایا و معایب حذف ارز ترجیحی با حضور تعدادی از اعضای هیات علمی مرکز پژوهش های اتاق تبریز، اساتید دانشگاهی، رییس و نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

در این جلسه جمعی از اساتید دانشگاهی به بحث پیرامون موضوع حذف ارز ترجیحی پرداخته و نظرات خود در این خصوص را اظهار داشتند.

یونس ژائله رییس اتاق تبریز نیز در این جلسه بر لزوم ارتباط دو جانبه علم و صنعت تاکید کرده و خواستار ارائه راهکارهای علمی برای اصلاح لایحه بودجه توسط مرکز پژوهش های اتاق تبریز شد.

در این جلسه قرار بر تخصصی تر شدن موضوع بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ و تشکیل جلسات آتی در هفته آینده شد تا پس از ارائه راهکارهای لازم، بسته پیشنهادی از سوی مرکز پژوهش های اتاق تبریز در این زمینه، تهیه و تدوین شود.

گفتنی است مرکز پژوهش های اتاق بازرگانی تبریز به منظور ایفای نقش موثر در راهبری اقتصادی استان از طریق بهبود محیط کسب و کار و تقویت فرهنگ نوآوری، کارآفرینی و رقابت پذیری ایجاد شده و به دنبال بهره گیری از نظرات اساتید دانشگاهی و ایجاد ارتباط دو سویه مابین دانشگاه و صنعت است.

کد خبر: ۱۲۷٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha