۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
بودجه سال ۱۴۰۱ بدون پشتوانه علمی و منطق اجتماعی ارائه شده است
نماینده مردم ساری در مجلس:

بودجه سال ۱۴۰۱ بدون پشتوانه علمی و منطق اجتماعی ارائه شده است

نماینده مردم ساری در مجلس با برشمردن برخی ایرادات لایحه ارائه شده بودجه ۱۴۰۱ توسط دولت گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ بدون پشتوانه علمی و منطق اجتماعی ارائه شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۵ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی به هیات رئیسه مجلس بابت شکستن قبح تحقیق و تفحص و اهرم های نظارتی که به دلیل این سیاست وزرا و مدیران ارشد دولتی وقعی برای برخی نمایندگان قائل نیستند، تذکر داد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم در تذکر به دولت، وزیر امور اقتصادی و دارایی و تیم اقتصادی گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ بدون پشتوانه علمی و منطق اجتماعی ارائه شده است؛ آزادسازی نرخ ارز، بالا بردن سن بازنشستگان، افزایش معدل بازنشستگی از ۲ سال به ۳ سال و کاهش نرخ مزد، نمونه هایی از ایرادات این لایحه است.

وی در تذکر به وزرای نفت و کشور تصریح کرد: عدم اجرای کامل قانون ایثارگری موجب شده که کارکنان شهرداری ها و کارمندان مجموعه وزارت نفت فرآیند تبدیل وضعیت آنها به درستی انجام نشود. تا کی باید منتظر قانون گریزی باشیم؟

بابایی کارنامی اضافه کرد: به وزیر کشور به دلیل عدم پیگیری زباله سوز در شهر ساری تذکر می دهم، تا کی باید منتظر شعار وزرا باشیم؟

وی در تذکر به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: عدم جدیت در رویداد تاریخی و گردشگری جهانی ۲۰۲۲ در پایتخت ساری موجب گلایه مندی است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به وزیر بهداشت بابت سوءتدبیر در اداره سازمان های مهمی مانند سازمان غذا و دارو مدیریت دانشگاه ها تذکر داد.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha