۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
 کمیته حقیقت یاب سهام عدالت تشکیل شد
رئیس هیئت مدیره سهام عدالت:

کمیته حقیقت یاب سهام عدالت تشکیل شد

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت از تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی مسائل سهام عدالت از جمله سودهای واریزی خبر داد.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره بسته بودن سامانه برای تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان اظهار داشت: متاسفانه شرکت سپرده گذاری مرکزی موانعی را اییجاد کرد و با ورود دستگاه های نظارتی و مجلس، مقرر شد شماره حساب وراث متوفی پس از انحصاروراثت اعلام شود تا پول آن به حساب وراث وارد شود.

وی با اظهار اینکه طی هفته های آتی خبرهای خوشی درباره سهام عدالت داده می شود، گفت: امیدواریم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه با رویکرد دولت جدید برای تعیین تکلیف جاماندگان، دستور لازم برای این کار داده شد، افزود: طی جلسه هفته قبل با حضور نمایندگان سه قوه و تنظیم نامه ای از سوی مجلس، امیدواریم موضوع تعیین تکلیف جاماندگان زودتر انجام شود.

توکلی درباره تفاوت در مبلغ سود واریزی سهام عدالت اظهار داشت: سود سهام عدالت براساس تعداد اعضای خانوار واریز می شود و و هرچه بیشتر باشد سود کمتر است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت با اشاره به تشکیل کمیته حقیقت یاب اظهار داشت: این کمیته از سوی فراکسیون سهام عدالت درخواست شد و مرکب از نمایندگاه قوه قضاییه مجریه، نمایندگان سهام عدالت و غیره است تا در کمیته بنشیند و درباره پرداخت و میزان سود سهام عدالت تحقیق و بررسی کنند.

وی گفت: کمیته حقیقت یاب مسائل مربوط به سود واریزی سهام عدالت را بررسی و پیگیری می کند و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha