۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
قیمت لایت کوین همچنان در کانال نزولی| احتمال ریزش بیشتر قیمت
بازار بررسی کرد؛

قیمت لایت کوین همچنان در کانال نزولی| احتمال ریزش بیشتر قیمت

بر اساس نمودارهای موجود، قیمت لایت کوین همچنان در کانال نزولی ۲۰۰ روزه خود قرار داشته و در صورت عدم تغییر در روند قیمت، احتمال ریزش بیشتر نیز وجود دارد.

به گزارش بازار، قیمت لایت کوین همچنان در کانال افقی که شکل گیری آن از اوایل دسامبر آغاز شد، باقی مانده است. سطح ترس در بازار کریپتو در سال جدید افزایش یافته است. در مقایسه با ترس ناشی از۴۱ هفته گذشته، شاخص ترس و طمع بازار ارزهای دیجیتال، در حال حاضر در سطح طمع ۲۳ قرار دارد. تا زمانی که قیمت لایت کوین زیر سطح روانی ۲۰۰ دلار باقی بماند، خرس‌ها کنترل بازار را حفظ خواهند کرد.

LTC از اوایل ماه دسامبر پس از سقوط از بالاترین قیمت خود در ۳۰۳.۱۵ در ماه نوامبر، در یک کانال افقی معامله می شود. مرزهای بالایی و پایینی این محدوده به ترتیب ۱۶۷.۰۴ و ۱۴۱.۳۸ هستند.

در سال جدید نیز قیمت این آلت کوین همچنان در محدوده مذکور باقی مانده ودر زمان نگارش این مطب، قیمت لایت کوین با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۱۴۸.۶۰ رسیده است.

در یک نمودار چهار ساعته، قیمت لایت کوین حول میانگین‌های متحرک نمایی ۲۵ و ۵۰ روزه که روی عدد ۱۵۰ همگرا شده‌اند، معلق است. به‌طور مشخص، قیمت این آلت کوین همچنان پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی بلندمدت ۲۰۰ روزه و همچنین یک ماهه است.

در کوتاه مدت، انتظار می رود قیمت لایت کوین چشم اندازی نزولی در کانال افقی داشته باشد. کاهش به زیر مرز نقطه حمایت در این کانال احتمالاً قیمت لایت کوین را به پایین ترین سطح از ژوئیه یعنی ۱۳۰.۵۰ خواهد رساند. برای اینکه یک روند معکوس رخ دهد، باید حرکت صعودی کافی وجود داشته باشد تا لایت کوین را به سطح روانی ۲۰۰ رسانده و از آن عبور کند.

کد خبر: ۱۲۷٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha