۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
 شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان باید برای تامین شکر به سازمان صمت کمک کند
استاندارزنجان:

شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان باید برای تامین شکر به سازمان صمت کمک کند

زنجان-استاندار زنجان، گفت: شرکت غله و خدمات بازرگانی باید در خصوص تامین شکر به سازمان صمت کمک کند

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، گفت:  شرکت غله و خدمات بازرگانی نیز باید در خصوص تامین شکر به سازمان صمت کمک کند.

حقیقی با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی در استان ، گفت:  اصناف باید برای فعالیت، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا ابعاد قطع زنجیره انتقال، تکمیل شود وگرنه با پیک بیماری مواجهه می شویم.

وی تصریح کرد: اصناف کم‌ریسک از ۲۳ فروردین اجازه فعالیت دارند و این واحدها باید پروتکل بهداشتی را رعایت کرده و لیست این اصناف قبل از بازگشایی تهیه و اعلام شود و هرگونه بازگشایی، نیازمند الزامات و پروتکل‌های مخصوص می باشد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه هیچ صنفی تا روز ۲۳ فروردین در استان حق فعالیت ندارد، افزود: صنوف پرریسک نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

حقیقی، به غربالگری سلامت در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تا کنون ۹۷ درصد مردم استان در طرح غربالگری (سامانه سلامت) ثبت‌نام کرده و تعیین تکلیف شده‌اند.

وی تاکید کرد: در استان بیش  از ۹۴ درصد از واحد های صنفی استان همکاری خوبی را داشتند و فعالیت خود را در ایام کرونایی تعطیل کردند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید زنجیره بیماری کرونا قطع شود، گفت: محور اصلی اجرای طرح پایلوت، قطع زنجیره انتقال است و مردم در تحقق این امر مهم باید همکاری بکنند.

حقیقی با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال نیز فقط با رعایت دستورات بهداشتی از سوی مردم محقق می‌شود ، اظهار داشت: مردم باید در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار زنجان، به ممنوعیت ترد در جاده های استان اشاره کردو افزود: در مورد تردد بین استانی نیز ممنوعیت تا ۳۰ فروردین ادامه دارد و پس از آن نیز تصمیم جدید با پروتکل بهداشتی مربوطه ابلاغ خواهد شد.

کد خبر: ۱۲٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha