۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
طی یک سال آینده به اوراسیا می پیوندیم| تنوع بخشی بازارهای هدف
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران:

طی یک سال آینده به اوراسیا می پیوندیم| تنوع بخشی بازارهای هدف

ساری- پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه طی یک سال آینده به پیمان اوراسیا می پیوندیم، گفت: اولین مرکز تجاری مشترک در قزاقستان ایجاد می شود.

علیرضا پیمان پاک در حاشیه مراسم تقدیر از صادرکنندگان برتر مازندران در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تشکیل کار گروهی برای رفع مشکلات صادرات اظهار داشت: ضوابط ارزی و تجاری از اولویت های این کارگروه است.

وی با عنوان اینکه برای تامین نهاده، تنوع بخشی محصولات و بازارهای هدف نیز نقشه راه صادرات تدوین شده است، افزود: تلاش برای افزایش سهم ضمانت صادرات با کمک بخش خصوصی از جمله اولویت ها است.

وی با اظهار اینکه رمز ارزها برای اولین به عنوان اعتبار به رسمت شناخته شده است، افزود: این طرح در دوران تحریم کمک کننده است.

پیمان پاک همچنین با عنوان اینکه تلاش داریم طی یکسال آینده اوراسیا بپیوندیم، ادامه داد: باید زیرساخت های لازم ایجاد شود تا به بازار دو تا سه میلیارد دلاری صادرات دست یابیم.

رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران، رفع موانع صادرات از طریق دریا، توسعه تجارت از طریق خط ریلی آکتائو - چین راا از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: با پیوستن به اوراسیا میزان صادرات هفت تا هشت برابر افزایش می یابد.

کد خبر: ۱۲۷٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha