۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه گردشگری تهران شرکت کند| فرصت اقتصادی را نسوزانید
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه گردشگری تهران شرکت کند| فرصت اقتصادی را نسوزانید

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری گفت: فعالان و دلسوزان گردشگری خواستار حضور و مشارکت فعال سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران هستند.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: کسب و کارها و فعالیت‌های مرتبط با حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند تا این لحظه همچنان نتوانستند زیان چند میلیارد تومانی ناشی از کرونا را جبران کنند.

وی افزود: صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند نیازمند معرفی در تهران به منظور رونق و توسعه بیشتر بوده و این امر یک ضرورت غیرقابل انکار است.

این فعال گردشگری عنوان کرد: اخیرا سازمان منطقه آزاد اروند نشست هم اندیشی با فعالان واقعی گردشگری به میزبانی مدیرعامل و معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان برگزار کرد و نتایج خوبی حاصل شد که برگزاری این نشست هم اندیشی نشانگر توجه مسئولان عالی رتبه منطقه به صنعت گردشگری و دلسوازن واقعی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مویدراد ادامه داد: در بهمن ماه سال جاری، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته به میزبانی تهران برگزار می‌شود که حضور و مشارکت فعال سازمان منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه یک مطالبه جدی از سوی فعالان و دلسوزان گردشگری است.

وی با تاکید بر اینکه نباید فرصت اقتصادی سوزانده شود، گفت: اکنون طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند مورد تایید تحصیلکردگان، فعالان و پژوهشگران گردشگری منطقه است و با توجه به لزوم معرفی این طرح در سطح ملی، می‌توان آن را در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران رونمایی کرد.

این فعال گردشگری خاطرنشان کرد: ضرورت دارد فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری منطقه آزاد اروند، هتل‌ها و مراکز بوم‌گردی، شرکت‌های گردشگری، آژانس‌های هواپیمایی و سایر ظرفیت‌های گردشگری منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران معرفی شود.

کد خبر: ۱۲۷٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha