۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
۵۷ میلیون یورو تسهیلات ارزی برای پتروشیمی دهدشت تامین شد
فرماندار کهگیلویه:

۵۷ میلیون یورو تسهیلات ارزی برای پتروشیمی دهدشت تامین شد

یاسوج- فرماندار کهگیلویه گفت: ۵۷ میلیون یورو تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای تسریع در روند اجرایی پتروشیمی دهدشت مرکز این شهرستان تامین شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه، دارا کریمی نژاد بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل این فرمانداری افزود: تأمین منابع مالی از منابع داخلی ‌شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اخذ وام‌های ریالی از بانک‌ها به اعتبار این هلدینگ و اخذ وام و اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در بخش ‌ارزی از روش‌های تأمین مالی این پروژه است.

وی بیان داشت: درصد پیشرفت کلی طرح ۲۷.۸ درصد بوده و این میزان اعتبار برای خرید تجهیزات کلیدی هزینه خواهد شد و چهار هزار تن تجهیزات این پتروشیمی در کارگاه‌های مختلف در نقاط مختلف کشور در حال ساخت است.

کریمی نژاد با بیان اینکه با توجه به بازدید های انجام شده پیمانکاران اجرایی در سایت برای اجرای ساختمان‌های صنعتی اصلی و فونداسیون‌های صنعتی حضور فعال دارند، اظهار داشت: ۴۰ هزار مترمربع ساختمان و واحد انبار محصول نیز احداث شده و با همکاری خوب مدیرعامل پتروشیمی، قرارداد ساخت ترانس‌های پست‌های فشار قوی ۴۰۰ و پست اختصاصی ۱۳۲ کیلوولت منعقد شده است.

کد خبر: ۱۲۷٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha