۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
سامسونگ از رونمایی تلویزیون های جدید خود با قابلیت مبادله NFT خبر داد
در بیانیه ای رسمی؛

سامسونگ از رونمایی تلویزیون های جدید خود با قابلیت مبادله NFT خبر داد

شرکت سامسونگ کره جنوبی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که قصد دارد از سری جدید تلویزیون های هوشمند خود با قابلیت خرید و فروش توکن های ارزی دیجیتال غیر قابل تعویض یا همان NFT رونمایی کند.

به گزارش بازار، شرکت سامسونگ کره جنوبی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که قصد دارد از سری جدید تلویزیون های هوشمند خود با قابلیت خرید و فروش توکن های ارزی دیجیتال غیر قابل تعویض یا همان NFT در نمایشگاه پیش روی لوازم الکترونیکی مصرفی آمریکا (CES) رونمایی کند.

سامسونگ در بیانیه خود با توضیح در مورد این پلتفرم جدید استفاده شده در تلویزیون های هوشمن خود اعلام کرد: این برنامه دارای یک پلت فرم بصری و یکپارچه برای اکتشاف، خرید و تجارت آثار هنری دیجیتال است.

سامسونگ همچنین اعلام کرده که قصد دارد از این پلتفرم جدید در مدل‌های جدید Micro LED، Neo QLED و The Frame به عنوان بخشی از یک «Smart Hub» استفاده کند.

این غول الکترونیک کره جنوبی نام این پلتفرم را «مدیریت NFT» نهاده و تاکید کرد: کاربران می توانند پیش نمایش آثار هنری را از طریق این پلتفرم مشاهده کرده و جزئیات مربوط به خالق اثر و آدرس شبکه بلاک چین آن برای خریداری را انتخاب کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: کسانی که از قبل، NFT دارند می توانند از این پلتفرم برای نمایش مجموعه هنری خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است سامسونگ پیشتر نیز با ارائه تلویزیون های سری Frame خود پا به عرصه هنر نهاده است؛ تلویزیون هایی هایی که به کابران اجازه می دهند تا به هنگام عدم استفاده از آنها، تصاویر ذخیره شده روی حافظه تلیویزیون را به صورت یک قاب عکس بزرگ عکس های دیجیتال به نمایش بگذارند.

در همین راستا، طیف وسیعی از تصاویر رایگان و قابل خرید از طریق یک پلتفرم تحت سرپرستی سامسونگ در دسترس کاربران قرار گرفته است، اما به بینندگان تلویزیون اجازه می دهد تا در دنیای گسترده تر NFT ها جستجو کرده و حتی آنها را با استفاده از تلویزیون خود مبادله کنند.

گفتنی است، نمایشگاه CES قرار است از تاریخ ۵ ژآنویه در لاس وگاس ایالت نوادا آمریکا برگزار شود. بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که سایر برندهای الکترونیکی پیشرو نیز در این نمایشگاه، از محصولات NFT یا متاورس خود رونمایی خواهند کرد.

کد خبر: ۱۲۷٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha