۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
میزان ذخایر کالاهای اساسی در ایلام مطلوب است/ لزوم نظارت بیشتر بر بازار
استاندار ایلام:

میزان ذخایر کالاهای اساسی در ایلام مطلوب است/ لزوم نظارت بیشتر بر بازار

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه میزان ذخایر کالاهای اساسی در استان مطلوب است، گفت: دستگاه های اجرایی نظارت بیشتری بر بازار استان برای جلوگیری از گران فروشی داشته باشند.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار ایلام در محل استانداری اظهار کرد:  تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی نظیر گوشت، مرغ، برنج و ... باید در اولویت کار مسئولان صنعت، معدن و تجارت باشد.

وی عنوان کرد: اکنون با توجه به پیش بینی های لازم برای ایام عید مردم استان ایلام با کمبود کالاهای اساسی مواجه نبوده اند.

استاندار ایلام با اشاره به مثبت ارزیابی کردن میزان ذخایر گندم، برنج، شکر و گوشت مرغ در استان، گفت: ذخیره سازی کالاهای اساسی باید همچنان متناسب با نیاز و تقاضای مردم ادامه یابد تا مشکل روانی از نظر نبود کالا در این شرایط بیماری کرونا در جامعه و بازار احساس نشود.

سلیمانی دشتکی بر تداوم نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد اجحافی در این شرایط در حق مردم توسط برخی افراد سودجو صورت گیرد.

وی گفت: همه باید کمک کنیم که گران فروشی از بین برود و با تامین به موقع ذخایر راهبردی و عرضه مناسب کالاهای اساسی می توان به راحتی گرانی در بازار را مهار کرد.

استاندار ایلام بیان کرد: تلاش برای «جهش تولید» و خودکفایی در شرایط بحران و تحریم نیاز اصلی کشور است که با رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha