۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
فروش ۶۳ میلیارد ریالی فرش در حراج اموال تملیکی
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی خبر داد

فروش ۶۳ میلیارد ریالی فرش در حراج اموال تملیکی

اجتهادی، مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از پایان حراج فرش‌های این سازمان و فروش ۶۳ میلیارد ریالی در این حراج خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، هفته گذشته حراج حضوری فرش‌های موجود در انبارهای اموال تملیکی استان تهران طی ۳ روز برگزار شد.

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در این باره اظهار کرد: این حراج نیز همانند دیگر حراج‌های حضوری با استقبال گسترده همراه شد و بیش از ۷۰ درصد تعداد فرش‌های مطرح شده به فروش رسید.

وی ضمن اشاره به عرضه ۱۱۰۰ پارتی فرش در حراج مذکور عنوان کرد: از تعداد ۱۰۰۰ پارتی عنوان شده در حراج حضوری، تعداد ۷۳۴ پارتی به ارزش ۶۳ میلیارد و ۳۵۱ میلیون ریال بفروش رسید که قیمت کالاهای بفروش رفته در حراج ۷۰ درصد بالاتر از قیمت پایه کارشناسی بوده است.

اجتهادی تاکید کرد: در این حراج امکان خرید خرد و تکی برای متقاضیان فراهم شد تا فرش‌ها در اختیار خانوارهای مصرف‌کننده برسد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی همچنین یادآور شد: طبق اطلاعیه‌های از پیش منتشر شده، در هفته جاری اولین مرحله از حراج الکترونیکی این سازمان با بهره‌گیری از سامانه حراج الکترونیک به نشانی www.haraj.tamliki.ir، چهارشنبه مورخ ۱۵ دی ماه سالجاری ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد. بازدید از کالاهای مطرح شده در حراج الکترونیک در تاریخ ۱۱ دی ماه تا ۱۴ دی ماه سالجاری از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۴:۰۰ امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۷٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha