۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
با عیدی ۱۴۰۰ خانه خود را نو نوار کنید

با عیدی ۱۴۰۰ خانه خود را نو نوار کنید

نزدیک عید که می شود همه مردم حال و هوای دیگری دارند، اما شاید این روزها گرانی باعث شده باشد تا بسیاری از افراد نتوانند به یک عید پر هیجان و آغاز سال شگفت انگیز فکر کنند.

به گزارش بازار، نزدیک عید که می شود همه مردم حال و هوای دیگری دارند، اما شاید این روزها گرانی باعث شده باشد تا بسیاری از افراد نتوانند به یک عید پر هیجان و آغاز سال شگفت انگیز فکر کنند. مشکلات اقتصادی بر همه جوانب چیره شده و تقریبا بسیاری از خانوارها توانایی پرداخت هزینه های یک مسافرت نوروزی یا برگزاری یک جشن سال نو همانند سال های قبل را ندارند اما امروز می خواهیم به شما یک پیشنهاد شگفت انگیز بدهیم. با عیدی سال ۱۴۰۰ و مقداری پس انداز می توانید خانه خود را نو نوار کنید. بله! درست متوجه شدید. امسال باید یک سال متفاوت باشد و چه چیزی بهتر از اینکه فضای خانه و طراحی داخلی را تغییر دهید.

عیدی سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

عیدی هر ساله با توجه به میزان حقوق و نرخ تورم دچار تغییراتی می شود. طبق گزارشات به دست آمده، عیدی امسال چیزی در حدود چهار الی شش میلیون تومان است. این مبلغ شاید به بسیاری از اهداف شما برای برگزاری جشن سال نو نرسد با این حال قابلیت این را دارد که تغییرات عمده ای در محل زندگی شما ایجاد نماید.

البته این را هم بگوییم که اگر مبلغی پس انداز روی آن گذاشته و بودجه مورد نظر را افزایش دهید قطعا نتایج بهتری به دنبال دارد. می پرسید چگونه؟ پیشنهاد می دهیم با ادامه این مقاله که در باب نو نوار کردن خانه در سال ۱۴۰۰ تنظیم شده است ما را همراهی نمایید.

عیدی 1400

تغییر دکوراسیون داخلی در سال ۱۴۰۰

شاید تاکنون برای آغاز سال نو صرفا به تغییراتی فکر کرده اید که دوام چندانی نداشته اند؛ به عنوان مثال به دنبال خرید لباس های گران قیمت بوده اید و بعد از یک یا دو بار استفاده دیگر آن ها را نپوشیده اید. شاید هم صرفا به فکر خرید تنقلات و آجیل های گران قیمت بوده اید و بعد از چند روز متوجه شده اید دیگر اثری از این خوراکی های خوشمزه نیست.

بسیاری از افراد نیز حال و هوای سفر دارند و در آغاز سال نو سعی می کنند یک مسافرت به شمال کشور داشته باشند اما همه این ها گذراست و شما بعد از چند روز متوجه می شوید کلی هزینه کرده اید و همه چیز هم تمام شده است.

تغییر دکوراسیون داخلی از جمله خرید پوستر دیواری یکی از بهترین و متفاوت ترین کارهایی است که امسال می توانید انجام دهید. شما یک بار هزینه می کنید و تا سالیان سال از یک جلوه بسیار زیبا در ساختمان خود لذت خواهید برد.

هرگز تاقبل از اجرای محصولات بر روی دیوارهای داخلی خانه یا کف ساختمان نمی توانید تصور کنید که استفاده از یک محصول لوکس و مدرن همانند پوستر دیواری، کاغذ دیواری و پارکت تا چه اندازه می تواند حال و هوای خانه را تغییر دهد.

پوستر دیواری

نگران هزینه های تغییر دکوراسیون داخلی نباشید

شاید در وهله اول به این مسئله فکر کنید که خرید پارکت یک هزینه بسیار زیاد را به شما تحمیل می کند، اما در حقیقت این گونه نیست. هزینه خرید فرش و سرامیک کردن ساختمان به مراتب بیشتر و بالاتر از خرید پارکت است.

حتی رنگ زدن دیوارها نیز در برخی از موارد که با اجرای پترن های مختلف و ریزه کاری های زیاد همراه هستند هزینه بیشتری را به دنبال دارند. همانطور که می دانید همه ساختمان ها به صورت دوره ای به رنگ زدن دیوارها نیاز دارند و ما پیشنهاد می دهیم این بار به جای رنگ زدن دیوارها و تغییر سرامیک ها یا کلا سرامیک کاری کف ساختمان از محصولات مدرن تر استفاده کنید.

امروزه انواع پارکت ارزان قیمت و بسیاری دیگر از محصولات دکوراسیون داخلی با هزینه ای اندک قابل خریداری هستند. اگر دوست دارید در فواصل کمتری مبادرت به تغییر دکوراسیون داخلی نمایید می توانید از متریال های ارزان قیمت استفاده نمایید.

همانطور که در ابتدای بحث نیز عنوان کردیم شاید خرید کاغذ دیواری، پوستر دیواری و پارکت در وهله اول گران قیمت به نظر برسد اما با برخی از هزینه ها که مقایسه می شوند کاملا مقرون بصرفه هستند.

قیمت محصولات دکوراسیون داخلی

در صنعت دکوراسیون داخلی انواع مختلفی از وسایل و محصولات مدرن تولید می شود که برخی از آن ها بسیار گران قیمت و برخی دیگر قیمت متعادلی دارند. برخی از این وسایل نیز با قیمت بسیار ارزان عرضه می شوند و یک سری دیگر از وسایل نیز مشمول تخفیف واقع می شوند. بنابراین اینکه محصولات مورد نظر را با چه قیمتی خریداری می کنید بیش از هر چیز دیگر به انتخاب خود شما بستگی دارد.

اگر می خواهید از بهترین و مرغوب ترین متریال های ممکن استفاده کنید باید هزینه بیشتری تقبل نمایید اگر هم به خرید متریال های عادی رضایت می دهید می توانید با یک پس انداز اندک به علاوه عیدی امسال از عهده هزینه های تغییر دکوراسیون داخلی برآمده و یک طراحی شیک، جذاب و مقرون بصرفه را به اعضای خانواده هدیه دهید.

پارکت

خرید محصولات دکوراسیون داخلی با قیمت مناسب

اکنون که از اهمیت کار آگاه شده و متوجه شده اید که خرید وسایل و محصولات دکوراسیون داخلی یکی از بهترین و ایده آل ترین روش های خرج کردن عیدی سال ۱۴۰۰ به شمار می رود که آثار آن تا سالیان سال نیز باقی می ماند و در واقع برای اهداف کوتاه مدت خرج نمی شود می توانید مبادرت به خرید پارکت، کاغذ دیواری و پوستر دیواری از معتبرترین و متعهدترین وب سایت داخلی در زمینه طراحی، تولید و فروش محصولات دکوراسیون داخلی نمایید.

وب سایت دکوراسیون داخلی زیار دکور بهترین انواع پوستر دیواری، کاغذ دیواری و پارکت را به شما عرضه می کند. استفاده از این محصولات در فضای داخلی ساختمان ها یک فضای متمایز را ایجاد خواهد کرد. هم اکنون می توانید برای اطلاع از قیمت ها و تخمین نسبی هزینه های مربوط به طراحی داخلی با استفاده از محصولاتی که در این وب سایت معرفی شده اند با شماره تلفن های درج شده در این وب سایت تماس بگیرید.

مجموعه زیار دکور امکان دریافت مشاوره اصولی پیش از خرید محصولات لوکس داخلی را نیز برای شما فراهم آورده است. این مشاوره به صورت کاملا رایگان ارائه می شود و شما می توانید به راحتی با شماره ۰۹۳۹۳۰۰۰۹۸۸ تماس حاصل کرده و از خدمات رایگان مشاوره تلفنی این مجموعه در خصوص تغییر دکوراسیون استفاده نمایید.

کد خبر: ۱۲۷٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha