۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار نایلون از ایلام به عراق صادر شد
مدیرعامل شرکت پلیمر پلاستیک هینا ایلام:

یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار نایلون از ایلام به عراق صادر شد

ایلام- اسماعیل پور، مدیرعامل شرکت پلیمر پلاستیک هینا ایلام گفت: در سال جاری یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار نایلون از شرکت پلیمرپلاستیک هینا در ایلام به عراق صادر شده است.

سمانه اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: فعالیت شرکت هینا پلاست از سال ۹۵ شروع شده است، هدف از تاسیس این کارخانه تولید و ساخت نایلون های عریض کشاورزی، سلفون، نایلون زباله و سایر محصولات مرتبط با نایلون بوده است.

وی افزود: در این چند سال با وجود موانع توانستیم که تا حدودی به هدفی که مدنظر شرکت بوده نزدیک تر شویم، برای احداث واحد با سرمایه شخصی کار شروع شده و بعد از آن تسهیلات بانکی و کمک های دولت نیز برای روند تولید اخذ شده است.

اسماعیل پور بیان کرد: این وجود تولیدی چند سال پشت سر هم است که به طور متوالی تولیدکننده و صادرکننده برتر بوده است.

مدیرعامل شرکت پلیمرپلاستیک هینا در ایلام ادامه داد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۴ هزارمترمربع و سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریال تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه دراین واحد تولیدی در شش ماهه نخست امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار انواع محصولات نایلون به کشور عراق صادرات انجام شده است، افزود: تمام محصولات تولیدی این شرکت به دلیل کیفیت بالا و بازار تقاضا به کشور عراق صادر می شوند.

لزوم حمایت از تولیدکنندگان
وی عنوان کرد: سازمان صمت استان همیشه حامی این واحد تولیدی بوده و حمایت لازم را از تولید داشته اند، اما یک سری ارگان ها و نهادهایی هستند که می توانند حمایت خود را بیشتر کنند.

مدیرعامل شرکت پلیمرپلاستیک هینا در ایلام اضافه کرد: به عنوان مثال یک سری قانون ها و ضابطه ها است که اگر برداشته شود برای روند تولید و صادرات بسیار کمک کننده است.

اسماعیل پور بیان داشت: وقتی فردی به عنوان تولیدکننده فعالیت می کند باید برای تولیدکنندگان یک سری مشوق های لازم درنظر بگیرند و از آنها حمایت های مختلف مالی انجام شود.

کد خبر: ۱۲۶٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha