۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۸
حذف ارز ترجیحی مشروط به مهیا بودن زیرساخت‌هاست
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

حذف ارز ترجیحی مشروط به مهیا بودن زیرساخت‌هاست

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی مشروط به فراهم بودن بسترها و زیرساخت‌ها لازم برای تولیدگان و مصرف کنندگان است.

به گزارش بازار، محمدجواد عسکری، نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس دو نرخی بودن ارز را فسادزا دانست و افزود: برای مقابله با این فساد باید نقشه راهی تدوین شود و در هفته‌های اخیر مباحثی درباره این موضوع در دولت مطرح شده، از دستگاه‌های متولی مانند وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی درخواست شد که گزارش‌های لازم در این زمینه به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادامه این جلسه یکشنبه هفته آینده با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود، افزود: باید یک بار برای همیشه این موضوع تعیین تکلیف شود، البته توجه به این نکته نیز ضروری است که برای تعیین تکلیف این موضوع باید سازوکارهایی پیش بینی و زیرساخت لازم مهیا شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم پیش از اینکه بسترها و زیرساخت‌ها لازم مهیا شود، اجازه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را نخواهیم داد تا دغدغه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برطرف شود.

کد خبر: ۱۲۶٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha