۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
 ۶۰ هزار پروژه توسط شستا در دست اجرا است/ احیای کارخانه روغن سازی ساری
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا:

۶۰ هزار پروژه توسط شستا در دست اجرا است/ احیای کارخانه روغن سازی ساری

ساری- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی گفت: این شرکت ۶۰ هزار پروژه ملی در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رستمی صبح پنجشنبه در آیین بازگشایی مجدد خط تولید روغن ساری با بیان اینکه این مجموعه بعد از سه سال راه اندازی شده است، گفت: تا هرجایی که بتواند ظرفیت تولید راه اندازی و صادرات انجام شود، حمایت می کنیم زیرا فرصت محصول می شود.

وی با تاکید براینکه باید فرهنگ تولید را احیا کرد؛ گفت: شرکت سرمایه گذاری شستا از هرگونه فرصت برای سرمایه گذاری و تولید حمایت می کند.

رستمی یادآور شد: شستا را به صورت مگاپروژه می بینیم و شبانه روز برای راه اندازی از واحدهای تولیدی حمایت می کند و در حال حاضر ۶۰ هزار پروژه در سراسر کشور در دست اجرا داریم.

 بهروز اسکندرنیا فعال صنعتی و مدیرعامل کارخانه با اظهار اینکه کسانی که در واحد تولیدی کار می کنند نیازمند حمایت است، گفت: سه سال زندگی خود را فروختیم تا واحد تولیدی را راه اندازی کنیم.

وی سهمیه روغن این کارخانه را سه میلیون لیتر در ماه اعلام کرد و گفت: کارخانه شماره دو به رغم سرمایه گذاری کلان نیازمند روغن است .

زارع پور مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز با بیان اینکه این بنگاه تولیدی سه سال تعطیل بود، اظهار داشت: با حمایت شرکت سرمایه گذاری شستا این واحد تولیدی پس از سه سال راه اندازی شده است.

وی اظهار اینکه قرار است ماهانه یک میلیون لیتر روغن به این واحد تولیدی عرضه کنیم، گفت: قول می دهیم این کار سالیان سال ادامه یابد.

وی با اظهار اینکه بیش از ۱۰۰ نفر در فاز اول در این کارخانه مشغول فعالیت هستند، گفت: فعالیت این کارخانه با ۴۰۰ هزار لیتر از امروز آغاز می شود و سعی می کنیم روغن اهدایی به این واحد را تا حدود دو میلیون لیتر افزایش دهیم.

علی بابایی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیز با تاکید بر بهره برداری از ظرفیت های موجود برای کاهش نرخ بیکاری در کشور گفت: باید به فکر تولید، کسب وکار و بیکاری جوانان در ساری باشیم.

کد خبر: ۱۲۶٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha