۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
ضرورت تربیت نیروی کار دانش بنیان و کارآمد در حوزه جهادکشاورزی
مدیر ترویج جهاد کشاورزی استان همدان عنوان کرد:

ضرورت تربیت نیروی کار دانش بنیان و کارآمد در حوزه جهادکشاورزی

همدان - مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی استان همدان بر ضرورت تربیت نیروی کار دانش بنیان و کارآمد در حوزه جهادکشاورزی تاکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان؛ جواد رشیدی گفت: آموزش و ترویج زیربنای رشد و توسعه کشاورزی و از مهم ترین عوامل دستیابی به توسعه پایدار کشاورزی نیروی انسانی دانا، توانا و تاثیر گذار در بخش کشاورزی است. 

رشیدی بیان کرد: شرایط اقلیمی در حال تغییر کره زمین و نیز افزایش جمعیت ما را ملزم کرده با بهره گیری از علوم و فنون جدید کشاورزی و نیز تجارب ارزنده کشاورزان موفق، روش های بهره ورانه و دوستدار با محیط زیست را بین کشاورزان به خصوص نیروهای جوان و تحصیل کرده گسترش دهیم تا نیروی کار دانش بنیان و کارآمد در این عرصه داشته باشیم و این بخش را فعال و پویا نگه داریم.

رشیدی گفت: سالانه ۲۵ هزار نفر روز در کارگاه های آموزشی، روز مزرعه، کانون های یادگیری،سایت های الگویی، کلاس های آموزشی توسط اعضای هیئت علمی، کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی آموزش می بینند که متاسفانه با شروع بیماری کرونا محدودیت هایی بوجود آمد و مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی به منظور ادامه آموزش ها به بهره برداران بخش کشاورزی نسبت به ساخت و تجهیز  استودیوی کشاورزی تحت عنوان «شبکه برکت » اقدام کرد.

کد خبر: ۱۲۶٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha