۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
۸۷ درصد اصناف مشهد واحدهای خود را تعطیل کردند
فرماندار مشهد:

۸۷ درصد اصناف مشهد واحدهای خود را تعطیل کردند

مشهد- فرماندار مشهد گفت: ۸۷ درصد از ۱۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در مشهد که فعالیت آنها در روزهای شیوع کرونا غیر ضروری بود با تعطیلی واحدهای خود همکاری و همراهی تحسین برانگیزی با ستاد پیشگیری و مبارزه با شیوع کرونا داشتند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از فرمانداری شهرستان مشهد، سید محمدرضا هاشمی افزود: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان مشهد بازدیدهای میدانی مستمر توسط بازرسان اصناف و اداره اماکن صورت گرفته است که با تذکر به واحدهای صنفی غیرضروری که فعال بوده اند و مهر و موم تعداد اندکی از آن ها همراه بوده است.

وی اظهار داشت: یکی از اولین اقدامات در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، راه‌اندازی مرکز تماس ۴۰۳۰ در مرکز مخابرات شهرستان مشهد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بود که این اقدام برای انجام طرح ملی غربالگری در کشور و پاسخگویی به سوالات و دغدغه‌های کرونایی مردم توسط اپراتورهای شرکت مخابرات صورت گرفت که تاکنون بیش از ۲۱ هزار تماس با این سامانه ثبت شده است.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این مرکز نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دو شیفت کاری ۳۵ نفره از طریق دیتا و تلفن مرکز مخابرات با مردم تماس گرفته و با پرسش های لازم از افراد، نسبت به غربالگری سلامت آنها اقدام می کنند.

کد خبر: ۱۲٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha