۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
واحدهای تولیدی همدان حمایت می‌شوند
استاندار همدان:

واحدهای تولیدی همدان حمایت می‌شوند

همدان - استاندار همدان با تاکید بر ضرورت پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان همدان در شرایط کنونی گفت: نگرش مجموعه دولت به واحدهای تولیدی انبساطی و تسهیل‌گر باشد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: در شرایط کنونی و با توجه به تحریم‌های ظالمانه، ضروری است که در کنار فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی باشیم.

وی با بیان اینکه باید در جلسات کارشناسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در استان همدان به دقت بررسی شود؛ افزود: نگرش مجموعه دولت به واحدهای تولیدی انبساطی و تسهیل‌گر باشد.

استاندار همدان با اشاره به تسهیل در فرآیند و روند بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی به گونه‌ای پیگیر شوند که دچار خودتحریمی نشویم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برای حمایت، پشتیبانی و رفع موانع از واحدهای تولیدی به دنبال راه حل‌های قانونی باشند ضمن تقدیر از حمایت دستگاه‌ها و بانک‌های استان از واحدهای تولیدی گفت: دستگاه‌های اجرایی، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌ها، نگاه حمایتی به واحدهای تولید دارند که قابل تقدیر است.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha