۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
عملکرد ضعیف در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی | مشارکت مردم راهگشاست
فرماندار همدان عنوان کرد:

عملکرد ضعیف در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی | مشارکت مردم راهگشاست

همدان - فرماندار همدان با بیان اینکه در حوزه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کرده‌ایم ،گفت: اقتصاد مقاومتی در تمام عرصه‌های اقتصادی به خوداتکایی و افزایش تاب‌آوری می‌انجامد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمدعلی محمدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی همدان اظهار کرد: طرح موضوع اقتصاد مقاومتی و فرمایش‌های مقام معظم رهبری در این خصوص محدود و مقید به قید زمان نیست و تنها راه برون رفت ما از مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در حوزه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کردیم، افزود: با استفاده از توان همه دستگاه‌های فرهنگی اقتصاد مقاومتی باید برای مشارکت مردم در این مهم تبیین و به گفتمانی غالب در سطح جامعه تبدیل شود.

فرماندار همدان افزود: هر دستگاه اجرایی و سازمانی باید مصادیق مشخصی از اقتصاد مقاومتی مطابق شرح وظایف و جامعه هدف خویش داشته باشند و امور و وظایف منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تقویت و مابقی را اصلاح کنند.

وی خواستار فرهنگسازی و مشارکت دادن مردم در مباحث اقتصاد مقاومتی شد و اضافه کرد: در مصرف بهینه منابع انرژی متاسفانه همچنان مشکل داریم و شاهد مصرف بی‌رویه، اتلاف انرژی و شرایط نامطلوبی هستیم که به هیچ وجه منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیست.

محمدی اصلاح الگوی کشت و توسعه سیستم‌های نوین آبیاری را مصداق برجسته‌ای از ضرورت‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی دانست و یادآور شد: در راستای توسعه و پیشرفت باید همه جوانب مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha