۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه موجب تضعیف تولید می شود
نماینده مردم ساری در مجلس:

حذف ارز ترجیحی در لایحه بودجه موجب تضعیف تولید می شود

زارعی، نماینده مردم ساری در مجلس از حذف ارز ترجیحی انتقاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: پیشنهاد حذف ارز ترجیحی کشاورزی در بودجه ۱۴۰۱ موجب تضعیف تولید و زنجیره غذایی در کشور می‌شود، اکنون وقت آزمون و خطا نیست و اگر اشتباهی صورت گیرد دولت باید پاسخگو باشد و بداند که جبران این خسارت راه دشواری به دنبال دارد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس ادامه داد: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران با توجه به بازار بزرگ کشورهای همسایه اجتناب‌ناپذیر است، اینکه در سنوات گذشته مناطق آزاد خروجی نداشته است موجب نمی‌شود که این مناطق در استان‌ها حذف شود.

وی با بیان اینکه در مجلس با تصویب و نظارت باید جلوی سوء مدیریت‌ها گرفته شود، اظهار داشت: پاک کردن صورت مسئله راه‌حل مناسبی نیست. همچنین انتظار می‌رود مشکلات صادرات مرکبات استان مازندران برطرف شود، این سوال مطرح است که چرا دولت زمینه تسهیل صادرات را فراهم نمی‌کند. انتظار داریم پیوست عدالت ورزی را در حوزه حقوق و دستمزد بازنشستگان عملیاتی کنند، از سوی دیگر لایحه ساماندهی مشاغل در دستگاه‌ها هر چه سریعتر ارائه شود چرا که میلیون‌ها نیروی شرکتی بدون عدالت در مستمری و امنیت شغلی مشغول کار هستند با این حال شاهد حرکت کند دولت هستیم.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha