۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
لزوم رسیدگی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان
نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس مطرح کرد

لزوم رسیدگی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان، اظهار داشت: همانطور که ریاست جمهوری بارها اشاره کرده اند، پرداخت ها باید عادلانه باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح اله عباس پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: به عنوان مسئول مجمع نمایندگان استان از تیپ صاحب الامر قزوین به واسطه فداکاری ها و ایثارگری های بسیجیان رزمنده که ۲ سال و نیم در حفظ و حراست از مرزهای شمالی کشور تلاش کردند، تشکر می کنم.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح کرد: همانطور که ریاست جمهوری بارها اشاره کرده اند، پرداخت ها باید عادلانه باشد. این قابل قبول نیست در یک اتاق که نیروی شرکتی، حجمی، قراردادی، آزمایشی، پیمانی و رسمی در کنار هم کار اداری انجام می دهند، یک نفر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت کند و دیگری در کنار وی ۸ یا ۱۰ میلیون دریافت کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با توجه به موضوع استقرار عدالت اجتماعی، این موضوع باید در ادارات هر چه سریعتر مورد توجه قرار بگیرد و همچنین موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان در کنار تعیین تکلیف نیروهای ادارات  باید در اولویت کار مسئولان باشد.

وی ادامه داد: از وزیر نیرو درخواست دارم نسبت به تامین اعتبار برای شبکه آبرسانی سد بالاخانلو و همچنین برای شبکه آبرسانی به زمین های کشاورزی دو شهرستان بوئین زهرا و تاکستان اقدام جدی داشته باشد و وظیفه خود می دانم از رزمندگان عزیزی که رزمایش پیامبر اعظم (ص) را برگزار کردند، تشکر کنم.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha