۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
مسئولان دولتی در موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی متناقض صحبت می کنند
عضو هیات رئیسه مجلس:

مسئولان دولتی در موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی متناقض صحبت می کنند

سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس در تذکری گفت: دولتمردان اولاً راهکار مناسبی برای جبران موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی پیدا کنند، دوماً تا این اندازه متناقض اظهارنظر نکنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: جاده زیرآب محلات واقعا به یک قتلگاه تبدیل شده و هر روز تعداد تصادفات در این جاده افزایش پیدا می کند و از دست دادن جوانان، زنان، مردان و هموطنان عزیز موجب غم و اندوه می شود، تا کی این جاده باید کشته بدهد تا برخی از مسئولان اقداماتی را انجام دهند؟ از قوه قضائیه تقاضا دارم در حوزه ترک فعل در این موضوع حتما ورود کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس یازدهم با اشاره به ارز ۴۲۰۰ تومانی ادامه داد: دولت باید یک نظری را به طور مشترک ارائه دهد. آقای مخبر اعلام کرده است ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو حذف نمی شود و امروز خبری آمد که یکی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه به صراحت گفته که ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو و گندم حذف می شود!

وی تاکید کرد: آقایان اولاً راهکار مناسبی برای جبران این موضوع پیدا کنند، چرا که مردم تحت فشار هستند و دوماً تا این اندازه متناقض اظهارنظر نکنند.

کد خبر: ۱۲۶٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha