۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
بیت کوین ۲۰۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۲

بیت کوین ۲۰۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۲

جک دورسی، بنیانگذار توییتر و یکی از مهم ترین کارآفرینان ایالات متحده معتقد است که در آینده با توجه به پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال، BTC می تواند جایگزین دلار آمریکا شود.

به گزارش بازار، کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که در سال ۲۰۲۲، ارزش بیت کوین می تواند با انفجار خود به ۲۰۰,۰۰۰ دلار برسد. توماس لی تحلیلگر ارزهای رمزپایه پیش بینی خود از قیمت بیت کوین رو دوبرابر کرده و از ۱۰۰ هزار به ۲۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ ارتقا داده است.

تحلیلگران دیگر هم با ارزیابی روند بیت کوین از پیش بینی لی حمایت کرده و مسیر مشابهی برای Bitcoin متصور هستند. نیکلاس مرتن از تحلیلگران محبوب بازار نیز ضمن تایید نظرات لی، برای پیش بینی قیمت بیت کوین مسیر مشابهی قائل است.

جک دورسی، بنیانگذار توییتر و یکی از مهم ترین کارآفرینان ایالات متحده نیز معتقد است که در آینده با توجه به پتانسیل بالای ارزهای دیجیتال، BTC می تواند جایگزین دلار آمریکا شود و گسترده ترین ارز در جهان، ارز دیجیتال بیت کوین باشد. هرچند که این ایده بسیار دیوانه وار و خارج از تصور است!

همچنین داده‌های منتشر شده توسط Santiment نشان می‌دهد که عرضه بیت کوین در پلتفرم های معاملاتی در ماه دسامبر به شدت کاهش یافته و این یعنی سرمایه گذاران به چشم انداز بازار بسیار امیدوار هستند.

کد خبر: ۱۲۶٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha