۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
۷۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

۷۲ هزار متر مربع از اراضی ملی در ایلام رفع تصرف شد

ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۳۹۷ میلیارد ریال در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: ۷۲ هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شد.

علی اصغر کاظمی در گفت و گو با بازار اظهار داشت: با پیگیری یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی در اداره کل راه و شهرسازی و همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضائی در ۹ ماهه اول سال جاری ۷۲ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی ایلام توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی استان رفع تصرف شده است.

وی عنوان کرد: ارزش ریالی این میزان رفع تصرف بیش از ۳۹۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینکه ۱۵ هزار متر مربع از این اراضی رفع تصرف شده مربوط به سه ماهه اخیر است، گفت: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای استان را دارند، ابتدا استعلام لازم در این خصوص را از طریق راه و شهرسازی انجام داده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها اطلاع دهند.

کاظمی تاکید کرد: یگان حفاظت راه و شهرسازی استان ایلام با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند.

کد خبر: ۱٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha