۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
بررسی لایحه بودجه ١۴٠١ با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد

بررسی لایحه بودجه ١۴٠١ با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور با حضور رئیس امور فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری، در تشریح دستور کار شامگاه گذشته(۵دی ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ به خصوص  بودجه فرهنگی سال آینده با حضور علیرضا علی احمدی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی و هادی جعفر نژاد رئیس امور فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه و مسئولان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.  

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای نشست مسئولان سازمان برنامه بودجه در دو بخش کلی گزارش عملکرد و برنامه بودجه‌ای سازمان را ارائه کردند و در ادامه اعضای کمیسیون سوالات خود را مطرح نمودند.

وی تاکید کرد: در ادامه این جلسه مقرر شد فردا دوشنبه مسئولان نهادهای اصلی فرهنگی از وزارتخانه ورزش و جوانان گرفته تا وزارتخانه گردشگری و سازمان صدا و سیما با حضور در کمیسیون گزارشی از جزئیات عملکرد و برنامه‌های خود را کنند؛ این جلسات با حضور رئیس امور فرهنگی، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در پایان جلسه۳ نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی  برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال۱۴۰۱ کل کشور  انتخاب شدند.

کد خبر: ۱۲۶٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha