۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۴
صادرات ۱۹.۵ میلیون تن کالا از استان بوشهر به ۵۰ کشور
رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خبر داد:

صادرات ۱۹.۵ میلیون تن کالا از استان بوشهر به ۵۰ کشور

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از صادرات ۱۹.۵ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر به مقصد ۵۰ کشور مختلف از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه خبر داد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان بوشهر در یکسال اخیر، مذاکرات ارزشمندی با مسئولان ارشد استان و کشور داشته و این مهم موجبات تصمیمات خوبی برای توسعه و پیشرفت حوزه تجارت و بازرگانی بوشهر شده است.

وی افزود: در سفر اخیر دولت و رئیس جمهور به استان بوشهر، تاکید زیادی بر توسعه اقتصاد دریامحور انجام شد و بحمدالله در حوزه آبزی پروری و سایر عرصه‌های تجارت دریایی به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: تشکیل میز خرما و حمایت از تولیدکنندگان خرما و صنایع وابسته نیز از دیگر اقداماتی است که با پیگیری و حمایت اتاق بازرگانی با کمک انجمن خرما انجام شد و باید تداوم یابد.

گزدرازی تصریح کرد: رشد صادرات محصولات مختلف از گمرکات استان بوشهر از توفیقات مهم در حوزه بازرگانی در استان است و تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: در شرایط کنونی بیش از ۵۰ کشور، مسیر صادرات محصولات استان بوشهر هستند که چین و امارات و ترکیه و آفریقای جنوبی و برزیل و قطر و پاکستان و روسیه، بیشترین ‌حجم کالای صادراتی استان بوشهر را دریافت می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از صادرات ۱۹.۵ میلیون تن کالا از استان بوشهر به کشورهای مختلف خبر داد و گفت: این حجم از کالا از گمرکات استان بوشهر از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه امسال صادر شده است.

گزدرازی یادآور شد: این میزان صادرات با احتساب میعانات گازی بوده و انتظار داریم شاهد رشد بیشتر صادرات تا پایان سال باشیم.

کد خبر: ۱۲۵٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha