۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۶
اختصاص ۳ درصد از درآمد حاصل از فروش نفت برای اعتلای استان بوشهر
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر تاکید کرد:

اختصاص ۳ درصد از درآمد حاصل از فروش نفت برای اعتلای استان بوشهر

بوشهر- احمدی رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر بر لزوم تخصیص ۳ درصد از درآمد حاصل از فروش نفت برای اعتلای استان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر نقش مهمی در درآمد کشور دارد و بویژه شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تولیدات مختلف در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، نقش غیر قابل انکار در درآمد ارزی کشور دارند.

وی افزود: حمایت از مردم بومی و ساکنان شهرستان‌های پیرامون پارس جنوبی باید در دستور کار مدیران صنعت نفت قرار گیرد و در این مسیر هیج گونه کم‌کاری پذیرفتنی نیست.

نماینده شهرستان‌های کنگان، عسلویه، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بیش از ۴۶ هزار هکتار از اراضی جنوب استان بوشهر به عنوان میزبان صنعت نفت و گاز به شمار می‌رود و صنعت نفت در کنار اجرای پروژه های بزرگ خود، باید به مسئولیت اجتماعی نیز در قبال محیط پیرامونی عمل کند.

احمدی تصریح کرد: افزایش بودجه سالانه استان و رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم و تولید کنندگان استان باید مد نظر دولت سیزدهم قرار گیرد تا مردم تغییر را احساس کنند.

وی یادآور شد: اکنون روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در استان بوشهر تولید و به شبکه سراسری ارسال می‌شود که نشانه جایگاه و موقعیت این منطقه است.

 رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر ابراز داشت: اختصاص ۳ درصد از درآمد حاصل از فروش نفت برای اعتلای استان بوشهر مطالبه جدی مردم و مسئولان استان است که مورد موافقت دولت قرار گرفته و امیدواریم به زودی محقق شود.

کد خبر: ۱۲۵٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha