۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
نرخ بیکاری در همدان بین ۱۸ تا ۲۳ درصد است
حاجی بابایی

نرخ بیکاری در همدان بین ۱۸ تا ۲۳ درصد است

همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی منسجم برای ایجاد اشتغال و جذب اعتبار لازم در این زمینه گفت: نرخ بیکاری در همدان بین ۱۸ تا ۲۳ درصد است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس، حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به پیگیری برای طرح جامع شهر همدان اظهار کرد: معتقدم با تصویب این طرح بسیاری از مشکلات و معضلات کنونی به ویژه مسائل مرتبط با گرانی اجاره‌بها و مسکن قابل کنترل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص که چه مناطقی باید به محدود شهر اضافه و الحاق شود، را منوط به کار کارشناسی می‌دانم و روی منطقه خاصی نظر ندارم؛ گفت: گسترش شهر باید براساس مطالعات دقیق و با رویکرد آینده‌نگر صورت گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا نیاز به مطالعه دقیق و اعلام نظر متخصصان وجود دارد، البته به موازات اعلام نظر کار کارشناس، نظر مردم منطقه‌ای که اعلام می‌شود، در اتخاذ تصمیم نهایی بسیار مهم است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی منسجم برای ایجاد اشتغال و جذب اعتبار لازم در این زمینه گفت: همواره اعلام کردم که نرخ بیکاری در همدان بین ۱۸ تا ۲۳ درصد است و باید برای حل این مشکل باید سرمایه‌گذاری ویژه صورت گیرد.

حاجی‌بابایی با تاکید بر اختلاف نظر خود با مسئولین در زمینه شاخص نرخ بیکاری افزود: این اختلاف نظر در زمینه جمعیت همدان نیز وجود دارد، در این دو مورد جمعیت و نرخ بیکاری کوتاه نیامده‌ام و همواره اعلام کرده ام، آمار جمعیتی اعلام شده در همدان نیز با جمعیت واقعی آن فاصله دارد که باید در این خصوص نیز برای حصول به آمار دقیق برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: شاخص‌های جمعیتی و اشتغال و سایر شاخص‌های تاثیرگذار در توسعه همدان باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و در کمیته‌های تخصصی موارد بررسی و برای جذب اعتبار و توسعه همدان مبنای برنامه‌ها قرار گیرد.

کد خبر: ۱۲۵٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha