۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
 بخش خصوصی در نوشهر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند
نماینده مردم نوشهر در مجلس:

بخش خصوصی در نوشهر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند

نوشهر- محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس از ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی در منطقه خبر داد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه درآمدهای عمومی استان در سال قبل سه هزار میلیارد تومان بود، اظهار داشت: این درآمدها امسال به هفت هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی سهم استان از منابع عمومی دولت را ۱۴ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی از ظرفیت بخش خصوصی نباید غفلت کرد و یک سرمایه گذار بخش خصوصی سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه انتخابیه سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از درآمدهای استان صرف هزینه های جاری می شود، گفت: باید با ورود بخش خصوصی برای توسعه منطقه تلاش کنیم و از این بخش نباید غافل شد.

محسنی بندپی خواستار هوشمندی مسئولان برای بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران شد و گفت: بندر نوشهر ۹۰ سال و فرودگاه ۷۰ سال قدمت دارد و باید از این ظرفیت ها برای توسعه و سرمایه گذاری استفاده کرد.

این نماینده مجلس با اظهار اینکه نوشهر در غرب مازندران برای سرمایه گذاری بی نظیر است، گفت: باید از جاذبه ها و زیرساخت ها به عنوان فرصت سرمایه گذاری بهره گرفت و در تمام تعطیلات شاهد حضور انبوه مسافران در منطقه هستیم.

وی گفت: سرانه مردم نوشهر نسبت به کشور پایین است زیرا این منطقه به مردم کشور خدمات دهی می کند و در یک روستای حوزه انتخابیه ۸۸ اشتراک آب بومی وجود دارد درحالی ۹۷۴ مشترک غیربومی معادل ۱۱ برابر جمعیت بومی در آن سکونت دارند.

کد خبر: ۱۲۵٬۷۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha