۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
بهترین هتل‌های خطه شمالی ایران

بهترین هتل‌های خطه شمالی ایران

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هر موقع به شهرهای شمالی ایران سفر می‌کنند، صرفا به دنبال ویلا هستند، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را حتما بخوانید.

به گزارش بازار، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هر موقع به شهرهای شمالی ایران سفر می‌کنند، صرفا به دنبال ویلا هستند، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را حتما بخوانید. ما در این مطلب تعدادی از هتل‌های خوب و معروف شهرهای شمالی ایران را به شما معرفی می‌کنیم و در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هر یک از آنها را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل اسپیناس آستارا

یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های آستارا که در منطقه‌ای سرسبز و چشم نواز ساخته شده و در ۵ کیلومتری شهر آستارا قرار دارد، هتل اسپیناس این شهر می‌باشد. این هتل ۴ ستاره که در کنار یک دریاچه قرار گرفته است، در ۴ طبقه مجموعا ۱۱۵ اتاق دارد. این هتل در اواخر دهه ۷۰ شمسی ساخته شد و در سال ۹۲ برای بهبود کیفیت خدماتش، مورد بازسازی قرار گرفت. از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به سالن بیلیارد، سونا، جکوزی و زمین تنیس اشاره کرد. البته که اگر در این هتل اقامت کنید، چشم انداز منظره سرسبز و دریاچه نزدیک هتل، عقل و هوش را از سرتان می‌پراند.

هتل دنیز بندر انزلی

یکی از هتل‌های بندرانزلی که جزو هتل‌های خوب و ۴ ستاره این شهر شمالی است و در غازیان این بندر ساخته شده، هتل دنیز بندرانزلی می‌باشد. این هتل ۴ طبقه که مجموعا ۱۴ اتاق و سوئیت دارد، چشم انداز بی‌نظیری رو به سواحل دریای خزر دارد و شما ساعت‌ها می‌توانید پشت پنجره‌های اتاق‌تان بنشینید و از منظره و صدای دریا لذت ببرید. داخل این رستوران هم یک رستوران وجود دارد و هم یک کافی شاپ و شما می‌توانید برای صرف ناهار و شام، داخل هتل بمانید و از غذاهای خوشمزه آن نوش جان کنید.

هتل مزرعه قوها لاهیجان

آخرین هتل شمالی که قرار است به شما معرفی کنیم، هتل مزرعه قوها می‌باشد. این هتل که یکی از هتل‌های لاهیجان است، جزو هتل‌های ۳ ستاره این شهر می‌باشد و حدود ۵ کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. هتل مزرعه قوها ۱۳ سوئیت دارد و جزو هتل‌های نوساز این شهر بحساب می‌آید، زیرا در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. از این هتل تا ساحل دریای خزر حدود ۲۵ کیلومتر راه است، پس اگر هوس رفتن به دریا کردید، باید حدود نیم ساعتی را با ماشین طی کنید تا به ساحل برسید.

رزرو آنلاین هتل

برای رزرو هتل‌های معرفی شده و یا هر یک از هتل‌های شمالی کشورمان با مناسب‌ترین قیمت، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. در قدم اول می‌بایست نام شهر مورد نظر را انتخاب کرده و در قدم دوم باید تاریخ مورد نظرتان برای اقامت را وارد کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های آن شهر را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید از میان آنها انتخاب کرده و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و با پرداخت آنلاین هزینه اقامت، رزروتان را قطعی کنید.

کد خبر: ۱۲۵٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha