۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
تصمیمات خلق الساعه زمینه ساز عدم توفیق در جذب سرمایه گذاری
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تصمیمات خلق الساعه زمینه ساز عدم توفیق در جذب سرمایه گذاری

تبریز- سلطانی، رئیس انجمن همگن صنایع برق و الکترونیک آذربایجان شرقی گفت: تصمیمات خلق الساعه زمینه ساز عدم توفیق در جذب سرمایه گذاری در استان است.

محمدعلی سلطانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به این که استعلام های متعدد و بی مورد موجب انصراف سرمایه گذار از سرمایه گذاری خود می شود، اظهار کرد: موارد متعددی گزارش شده که واحدهای صنعتی برای توسعه واحد خود و احداث سالن های جدید، بر خلاف فعالیت چندین دهه ای در محل کارخانه، از حداقل ۵ سازمان باید استعلام بگیرند.

وی تصمیمات خلق الساعه را موجب عدم توفیق در جذب سرمایه گذاری عنوان و به عنوان نمونه، حذف معافیت مالیاتی ۲۰ساله مناطق آزاد را مانعی در جذب سرمایه گذاران ذکر کرد.

رئیس انجمن صنایع همگن برق و الکترونیک آذربایجان شرقی عدم ایفای تعهد از سوی دولت در زمینه تقبل ۲۰ درصد حقوق فارغ التحصیلان دانشگاهی در واحدهای تولیدی، پیرو بند (و) ماده ۷۰ قانون رفع موانع تولید را مورد انتقاد قرار داد.

سلطانی اظهار کرد: بسیاری از واحدهایی که به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی به امید بهره مندی از مزایای پرداخت ۲۰ درصد حقوق از سوی دولت اقدام کرده بودند، در پایان بعد از دوسال به بهانه لینک نشدن سامانه وزارت کار با سامانه سازمان تامین اجتماعی، با جرائم کلان این سازمان وعدم پرداخت حق بیمه ها مواجه شدند و گفته شد که دولت این مبالغ را مستقیم به واحدها پرداخت خواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۵٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha