۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
موافقت با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی

موافقت با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی

درنشست شورای هماهنگی موسسات عامل با محور قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار، مدیران چهار مؤسسه عامل، موافقت خود را با پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی تسهیلات اشتغال روستایی اعلام کردند.

به گزارش بازار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی موسسات عامل با محور قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار درمناطق روستایی و عشایری با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی برگزار شد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست، بند ۲ صورتجلسه دهمین نشست کارگروه ملی را مبنی بر پرداخت تسهیلات، موضوع قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع بازپرداخت به طور دقیق بررسی کرد.

محمود کریمی بیرانوند سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون، نعمت الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و سیداصغر جلیلی نیا معاون اعتباری و بین الملل پست بانک ایران دراین نشست حضور داشتند.

حاضران به پرسش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص قانون مذکور پاسخ و گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند.

رامین اسدی مدیر پروژه های سرمایه گذاری در برنامه های اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز در این نشست گزارشی از پرداخت تسهیلات مبنی بر قانون حمایت از توسعه و ایحاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری ارائه کرد.

کد خبر: ۱۲۵٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha