۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
احتکار کالا توسط شرکت‌های دولتی با اشد مجازات همراه خواهد شد
استاندار همدان:

احتکار کالا توسط شرکت‌های دولتی با اشد مجازات همراه خواهد شد

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه از سیاست‌های ستاد تنظیم بازار کوتاه کردن دست دلالان در تامین کالاها و محصولات مختلف است، گفت: احتکار کالا توسط شرکت‌های دولتی، اشد مجازات را به همراه خواهد داشت.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در نوزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان گفت: تامین کالا و به کارگیری روش‌های الکترونیکی در توزیع کالا و دریافت آن توسط مردم، از موضوعاتی بود که در ستاد تنظیم بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از سیاست‌های ستاد تنظیم بازار، کوتاه کردن دست دلالان در تامین کالاها و محصولات مختلف است، افزود: حفظ کرامت مردم در برنامه توزیع کالا از مهم‌ترین مباحث مورد تاکید رئیس جمهور در ستاد تنظیم بازار بود و مقرر شد که کالاها به هر شیوه‌ای که توزیع می‌شوند کار به صورت کاملا عادلانه انجام گیرد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه از سیاست‌های دیگری که در ستاد تنظیم بازار مورد کارشناسی قرار گرفت، ثبات قیمت‌ کالا در سطح بازار است، گفت: احتکار کالا توسط شرکت‌های دولتی، اشد مجازات را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: طبق دستور رئیس جمهور در بازرسی‌های مشترک از بازار باید مسئولان اتحادیه و اتاق اصناف حضور داشته باشند و تدابیر لازم در زمینه تامین کالاهای اساسی سفره مردم اندیشیده شده است.

استاندار همدان بابیان اینکه افزایش قیمت هر نوع کالا باید با مصوبه ستاد تنظیم بازار انجام گیرد، عنوان کرد: کنترل و نظارت بر نانوایی و قیمت نان، توسط گشت‌های مشترک بازرسی مورد تاکید است‌.

کد خبر: ۱۲۵٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha