۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۷
حمایت مالی یک قطعه از پازل اشتغالزایی است| ضرورت توجه به شبکه سازی کسب و کارها
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

حمایت مالی یک قطعه از پازل اشتغالزایی است| ضرورت توجه به شبکه سازی کسب و کارها

طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر هزاران بار هم از موضوع اشتغال در کشور حمایت کنیم، اما کسب و کارها در گرفتن مجوز مشکل داشته باشند این مسئله راه به جایی نمی‌برد.

مهدی طغیانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه حمایت از اشتغال زایی در کشور باید در قالب یک فرآیند مدنظر قرار گیرد، تاکید کرد: تنها یک قطعه از این فرآیند، حمایت مالی از اشتغال است و این موضوع قطعات دیگری هم دارد.

وی با ذکر مثالی درباره طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که در مجلس تصویب شد، اظهار داشت: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار هم یک تکه از این پازل است، یعنی یک تکه از پازل اشتغالزایی.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما اگر هزاران بار هم از موضوع اشتغال در کشور حمایت کنیم، اما کسب و کارها در گرفتن مجوز مشکل داشته باشند این مسئله راه به جایی نمی‌برد بنابراین قطعات دیگر در این فرایند هم باید فعال شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش مهارت برای شروع کسب و کار باید در کشور  راه بیفتد تصریح کرد: همچنین شبکه سازی و خوشه سازی کسب و کارها باید به جریان بیفتد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: اگر برخی فرآیندها در زمینه اشتغال زایی شکل نگیرد و به جریان نیفتد مشکلات در این بخش و بر اساس یک عامل برطرف نخواهد شد چرا که ما باید کلیت پازل اشتغال را مد نظر قرار دهیم و تنها تزریق منابع کافی نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر کلیت فرآیندهای منتج به اشتغالزایی را نبینیم و تنها به یک مورد از این پازل بسنده کنیم به جایی نمی‌رسیم.

کد خبر: ۱۲۵٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha